• امروز : سه شنبه - ۱۷ مهر - ۱۴۰۳
0

بازبینی فرآیندها در بیمه ایران با نگاه افزایش بهره وری

  • کد خبر : 95405
  • 17 مهر 1403 - 13:34
بازبینی فرآیندها در بیمه ایران با نگاه افزایش بهره وری

رویداد رونمایی از گزارش فرآیند ایران ۱۴۰۲ در سازمان ملی بهره وری با حضور سرپرست بیمه ایران برگزار شد.

مبرقعی سرپرست بیمه ایران که به همراه حسینی لر معاون برنامه ریزی و نوآوری و صادقی مدیر برنامه ریزی و بودجه در این رویداد حاضر شده بود از مسیر تغییر مدیریت ریسک از اتکا صرف بر داده های پیمایشی بر اطلاعات سامانه های داده محور خبر داد.
وی تشریح کرد: هماهنگی این تغییر ریل در مدیریت ریسک در شرکت بیمه ایران با ورود توانمندی های فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی و علوم بهینه سازی مبتنی بر داده،  به تحولی مبارک منتهی می شود.
مبرقعی ادامه داد: بیمه ایران برای تحقق اهداف مندرج در سند راهبردی در زمره اولین شرکتهای وزارت امور اقتصادی و دارائی است که با اهتمام هیأت مدیره و حمایت همه ارکان شرکت نظام بهره وری مبتنی بر سامانه های داده محور را عملی خواهد ساخت و در این مسیر اصلاح فرآیندها با کمک همکاران و نمایندگان پرتلاش، بهبود خدمات پس از فروش، و فرهنگ سازی ملموس برای تأمین آرامش حادثه دیدگان در صدر اهداف بیمه ایران قرار دارد.
سرپرست بیمه ایران با اشاره به اقداماتی که در این شرکت در حال انجام است و رویکرد استفاده از فرصتهای در پیش رو، گفت: در بیمه ایران ما از مدیران و نمایندگان و همکارانمان خواسته ایم تمامی فرآیندها را با نگاه ارتقای بهره وری بازبینی نمایند و تا جایی که امکان دارد فرآیندها را با حفظ اصل سلامت، ثبات و شفافیت، ساده سازی کنند. باور ما این است که  این نگاه نه تنها برای اقناع و احساس رضایت بیمه گذاران و ذینفعان مفید است بلکه با کوتاه شدن زمان فرآیندها، درک مردم از مزایای بیمه ملموس تر و آرامش بخش تر شده و  یقینا به افزایش تقاضای بیمه و افزایش قابل توجه ضریب بیمه در جامعه  منتهی می شود.
وی تصریح کرد: صرفه جویی در وقت یکی از اقتصادی ترین و عقلانی ترین مسیرهای جذاب در هر حرفه ای است و  این اعتقاد که در زیست بوم زندگی بشری  پدیده زمان غیر قابل تکرار است، و لذا وقت کمی داریم، بازگو کننده ضرورت ارتقاء بهره وری برای رسیدن به مطلوبیت نهایی بیشتر خدمات و از جمله کوتاه شدن زمان فرآیندها است.
مبرقعی مجددا بر افزایش بهره وری تاکید کرد و اظهار داشت: افزایش بهره وری عملکرد بیمه می تواند قبل از حادثه امنیت بیشتری به بیمه گذار داده، احتمال وقوع حوادث را کاهش دهد و بعد از حادثه با جبران و التیام بخشی مؤثر، حادثه دیده  را به حالت عادی باز گرداند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=95405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.