• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

سودآوری ۳۰ درصدی بیمه میهن برای سرمایه‌گذاران پرداخت خسارت ۱۹۵۳ میلیارد ریالی به پالایشگاه آذران بیرجند توسط بیمه آسیا  لزوم تسریع در تدوین و اجرای برنامه جامع فناوری اطلاعات برگزاری اختتامیه اولین دوره آموزشی الزامات ناظر برریسک فناوری اطلاعات با حضور مدیران ارشد مراسم معارفه رئیس انجمن اسلامی بانک ملی ایران برگزار شد اقدامات بانک مسکن در پیگیری پرونده‌های حقوقی مربوط به مطالبات بانک ۵۸ پرونده صحنه‌سازی شده در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۳ شناسایی شد دریافت وام ۶۰۰ میلیون تومانی بانک شهر با شرایط آسان در کوتاه ترین زمان ممکن معرفی طرح تسهیلاتی جدید بانک ملت ویژه پزشکان، وکلا و سایر مشاغل تخصصی بانک پارسیان طی ۵ ماهه سال جاری بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان پرداخت کرد/ وام ازدواج و فرزند آوری در صدر تسهیلات پرداختی پارسیان تلاش فراگیر برای رسیدن به برنامه‌های پیش‌بینی شده / توسعه کمی و کیفی فعالیت‌ها در عملیات بیمه‌گری

1

بارسلونا مشتری ستاره مطرود النصر!

  • کد خبر : 92673
  • 18 مرداد 1403 - 9:51
بارسلونا مشتری ستاره مطرود النصر!

طبق اعلام روزنامه عربستانی بارسلونا مشتری سادیو مانه شده است.

سادیو مانه یکی از خریدهای بزرگ النصر در تابستان سال قبل بود. این بازیکن سنگالی با ۴۰ میلیون یورو از بایرن‌مونیخ به النصر پیوست اما نتوانست انتظارات را در این تیم برآورده کند.

مانه در فصل نخست حضورش در لیگ عربستان و با پیراهن النصر عملکرد بسیار ضعیفی از خود نشان داد تا جایی که صدای اعتراض هواداران النصر را درآورد. در عربستان بر سر نخواستن سادیو مانه جنگ است به طوری که الاهلی هم تعارف النصر برای خرید مانه را رد کرد.

اما روزنامه سعودی اسپورت در شماره امروز خود در خبری عجیب اعلام کرد که بارسلونا مشتری سادیو مانه شده است و قصد دارد که این بازیکن را در تابستان سال جاری جذب کند.

مشکلات مالی بارسلونا باعث شده است تا سراغ ستاره‌های افول کرده فوتبال جهان برود.

در روزهای اخیر گمانه‌زنی‌ها درباره پیوستن نیکو ویلیامز و دنی اولمو، دو ستاره تاثیرگذار اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ به بارسلونا بسیار بالا بوده است اما ظاهرا مشکلات مالی آبی‌اناری‌ها مانعی بزرگ بر سر راه جذب این دو بازیکن است و همین باعث شده تا این تیم سراغ گزینه‌های دیگری مثل سادیو مانه برود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=92673

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.