• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
1

ایدرو گواهینامه ISO9001:2015 دریافت کرد

  • کد خبر : 59009
  • 05 آذر 1401 - 18:09
ایدرو گواهینامه ISO9001:2015 دریافت کرد

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، طی ممیزی‌ نهایی موفق به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015 شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایدرونیوز، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با هدف بهبود مستمر کیفیت فرآیند و فعالیت‌های خود با استقرار و پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد بین المللیISO9001:2015 مورد ارزیابی قرار گرفت و توانست گواهینامه‌ مربوطه را از مؤسسه SGS دریافت کند.

در مراسم اعطای گواهینامه ISO9001:2015 محمد حسین صابر عضو هیئت‌عامل ایدرو با اشاره به نقش توسعه‌ای سازمان گفت: یکی از ویژگی‌های سازمان‌های توسعه‌ای، پیشرو بودن است و برای پیشرو بودن به اقدام اساسی در حوزه عارضه‌یابی، شناسایی نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها و تهدیدها و داشتن شجاعت و شهامت برای نوآوری و تصمیم‌گیری سریع نیاز است که در نهایت منجر به رضایت مشتری می‌شود.

به‌طور کلی استاندارد ایزو ۹۰۰۱ نحوه مدیریت بر سازمان برای تأمین نیازمندی‌ها و انتظارات مشتری و الزامات قانونی را در برمی‌گیرد و مستقل از اندازه سازمان و نوع محصول یا خدمت برای کلیه بنگاه‌ها و مؤسسات انتفاعی و غیر انتفاعی کاربرد دارد.

این استاندارد الزاماتی برای طرح‌ریزی و اجرای سیستم مدیریت کیفیت سازمان را بیان می‌کند که با تمرکز بر کلیه فرایندها و فعالیت‌های مؤثر در کسب و کار، حداقل شرایط و تمهیدات لازم برای موفقیت و تعالی سازمان فراهم می‌شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=59009

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.