• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد عملیات اجرایی بخش صنعتی وخط تولید پروژه  فروآلیاژ شیروان کلید خورد / گامی در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی خراسان شمالی برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳ سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

1

ایجاد پنجره واحد خدمات مشکلات اموال تملیکی را مرتفع می کند

  • کد خبر : 55347
  • 04 مهر 1401 - 19:21
ایجاد پنجره واحد خدمات مشکلات اموال تملیکی را مرتفع می کند

علیرضا علی احمدی معاون سازمان برنامه و بودجه به همراه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره سازمان از انبارهای اموال تملیکی استان تهران بازدید و از نزدیک در جریان تغییرات تحولی، ساماندهی و قفسه بندی انبارها قرار گرفت.

معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه با تشکر از زحمات هیئت مدیره فعلی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به منظور بروز رسانی فعالیت ها و نحوه نگهداری کالا در انبارها، خاطرنشان کرد: کوتاه تر شدن فرآیند کالا از زمان جذب و جمع آوری تا تحویل آن در چارچوب قوانین موجود باید اعمال شود تا سبب کاهش بار ترافیکی در حوزه های منابع انسانی و امکانات شود.

علی احمدی تشکیل جلسات مفاهمه ای و کارگروه های فرعی در حوزه اموال تملیکی را به منظور مدیریت موضوعات دانست و اظهار داشت: راه اندازی و ایجاد پنجره واحد خدمات می تواند بسیاری از مشکلات و معضلات پیش روی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی را کاهش دهد.

معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر سختی کار در این حوزه عنوان کرد: مطالبه گری نباید در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کنار گذاشته شود. کم شدن زمان توقف کالا در انبارهای این سازمان را پیشرفتی محسوس توصیف کرد. سازمان برنامه و بودجه برای تعالی سازمان اموال تملیکی بیش از گذشته در کنار شما خواهد بود و حمایت های مختلف خود را دریغ نخواهد ورزید.

سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نیز با بیان گزارشی مختصر از برنامه ها و اقدامات صورت گرفته، گفت: سازمان در چند ماه اخیر دوران تحولی را آغاز کرده که برای ادامه مسیر، نیازمند حمایت و مساعدت دولت است و در این رهگذر از تلاش همه همکارانم صمیمانه تشکر می کنم.

وی با این توضیح که شفافیت در همه امور سازمان ایجاد شده، بیان داشت: دسترسی مردم به اطلاعات و برگزاری حراج و مزایده ها نمونه هایی از این نوع اقدامات در این سازمان است که ادامه دار خواهند بود.

در این نشست علی جمشیدی معاون توسعه مدیریت و منابع، سعید غلامی معاون بهره برداری و فروش اموال منقول و حسین ایزدی مدیر کل اموال تملیکی استان تهران نیز هرکدام به بیان گزارش هایی از حوزه های تحت مدیریت پرداختند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=55347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.