• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

موفقیت شرکت ملی مس در دهمین دوره جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی/کسب تندیس برنزین ایمن ترین خودرو ساخت داخل در آستانه ورود به بازار/ عرضه ۱۰ هزار دستگاه ری را در سال جاری تندیس برنزین پیشتازان بهره‌وری به شرکت آلومینای ایران‌ اعطا شد درخشش پارس زیگورات در دومین اجلاس یکصد برند ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی آغاز شمارش معکوس برای برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه البرز قدردانی مدیرعامل بانک ملی ایران از حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری/ اقتدار نظام با مشارکت ملت در انتخابات محقق شد گام بلند بانک تجارت در همراهی با مردم «بسته ویژه تأمین مالی مدارس» رونمایی شد حضور در بازار رقابت و جذب منابع ارزان قیمت، عامل موفقیت بانک ایران زمین است بانک پارسیان بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در سه‌ماهه نخست امسال پرداخت کرد / تعهدات اجتماعی سرلوحه فعالیت‌های بانک پارسیان اعلام فروش ۷۰ هزار میلیارد ریالی بیمه کوثر

0

اپلیکیشن خدمات آنلاین بیمه سامان رونمایی شد

  • کد خبر : 91186
  • 15 تیر 1403 - 10:58
اپلیکیشن خدمات آنلاین بیمه سامان رونمایی شد

اپلیکیشن خدمات آنلاین شرکت بیمه سامان در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ و با حضور علی استادهاشمی رئیس کل بیمه مرکزی، محسن پورکیانی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و احمدرضا ضرابیه مدیرعامل شرکت بیمه سامان، رونمایی شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، احمدرضا ضرابیه دراین مراسم با بیان اینکه خدمات الکترونیک شرکت با هدف بزرگ تر کردن شبکه فروش طراحی شده است، اعلام داشت که شرکت بیمه سامان به دنبال فروش مستقیم نیست.

وی، با اشاره به اینکه فروش از طریق اپلیکیشن شرکت بیمه سامان، با اتصال به کد نمایندگان صورت می گیرد، اظهار کرد: با این روش، هم کارمزد نماینده پرداخت می شود و هم دامنه کسب و کار او بزرگتر خواهد شد.

در ادامه این مراسم، سید میثم بهشتیان، مدیر فناوری اطلاعات شرکت بیمه سامان هم گفت: اپلیکیشن شرکت بیمه سامان که به منظور تجمیع همه خدمات قابل ارائه به مشتریان و به منظور تسریع و تسهیل خدمات دهی به آنها طراحی شده، دقت و کیفیت فعالیت ها را افزایش خواهد داد.

وی افزود: در فاز نخست، اپلیکیشن خدمات آنلاین شرکت بیمه سامان، خدمات مربوط به بیمه های درمان و بیمه های زندگی را ارائه می دهد و در هر فصل، امکانات تازه ای به آن افزوده می شود.

مدیرفناوری اطلاعات شرکت بیمه سامان، با اشاره به اینکه خدمات باشگاه مشتریان و کیف پول دیجیتال نیز برای نخستین بار بر روی این اپلیکیشن راه اندازی شده است، اظهارکرد: با این امکانات، علاوه بر امکان رتبه بندی مشتریان وتعریف خدمات ویژه مشتریان وفادار، سرعت و دقت پرداخت ها و ارائه خدمات مالی نیز بهبود خواهد یافت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=91186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.