7:48:55
    امروز : چهارشنبه - ۲۰ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

سرمایه‌گذاری هوشمند با سود و امتیاز / سپرده «ممتاز» بانک مسکن فرصتی برای خانه‌دار شدن پرداخت سود مشارکت در منافع به نمایندگان و کارگزاران تقدیر از برگزیدگان مسابقات ورزشی بیمه سینا اعلام ساعت کاری بانک‌ کارآفرین در سال جدید تقدیر رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان پست بانک ایران از هیات مدیره و مدیرعامل بانک تداوم عملکرد مثبت بانک پاسارگاد در اهدا تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همزمان با سفر معاون اول رییس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان خراسان رضوی، با تامین مالی بانک صنعت و معدن یکی از بزرگترین واحدهای تولید نورد و مقاطع فولادی در شرق کشور افتتاح شد هشدار بانک قرض الحسنه رسالت در خصوص کلاهبرداری دفاتر غیرمجاز مراسم قرعه کشی امیدبانک سپه در ویژه برنامه نوروزی شبکه نسیم برگزار شد پرداخت بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری توسط بانک رفاه کارگران پرداخت ۵۱ هزار میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه و حمایتی در سال ۱۴۰۳ توسط بانک صادرات ایران

7

اولویت مهم بانک ایران زمین «سرمایه انسانی» است

  • کد خبر : 6914
  • 21 دی 1399 - 12:29
اولویت مهم بانک ایران زمین «سرمایه انسانی» است

محمد حسین مس فروش معاون مدیریت امور شعب استان ها طی سفر به استان گلستان با هدف دیدار با همکاران و ابلاغ پیام مدیریت امور شعب استان ها با روسای شعب و همکاران این استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی: مس فروش معاون امور شعب استان ها طی سفر به استان گلستان از شعب استان بازدید و پس از ابلاغ پیام حسینی کناروئی مدیرامور شعب استان ها به دیدار و گفتگو با همکاران مستقر در شعب پرداخت و اظهار داشت: اولویت استراتژیک بانک «سرمایه انسانی» است و چرخش و تحرک مناسب حرفه ای کارکنان به ویژه تحول فکری و رفتاری بیش از انتقال دانش و مهارت حرفه ای ضرورت است.

مس فروش افزود: کارکنان در نقش ها و موقعیت های جدید سازمانی با یکدیگر تعامل موثر پیدا می کنند و «خویشتن سازمانی» و «خویشتن حرفه ای» خود را عرضه می کنند که این روند به «تربیت و پرورش رفتار حرفه ای کارکنان» و «توانمندسازی آینده حرفه ای بانک» منجر خواهد شد و امکان رشد و پرورش کارکنان را نیز فراهم می کند.

وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران در ٩ ماهه سال جاری و با عنایت به اهمیت سلامت کارکنان بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط همکاران و حفظ سلامت آنها به تبیین اهداف طرح های جاری بانک از جمله طرح انگیزشی جذب منابع (برنامه ١٠٠ روزه پایانی بانک در سال ٩٩) و دوره سوم طرح توسعه خدمات بانکداری الکترونیک توسط گروه پیشاهنگ و همچنین طرح افزایش درآمدهای کارمزدی غیر مشاع بانک در بخش خدمات پرداخته و راهنمایی لازم در خصوص دقت در افتتاح حساب و احراز هویت کامل مشتری نمودند و با توجه به حساسیت درگاه های پرداخت تأکیدات لازم در مورد چگونگی اختصاص درگاههای IPG به همکاران دادند.

در ادامه این بازدید معاون امور شعب استان ها به بررسی عملکرد شعب در بخش های مختلف پرداخت و در خصوص چگونگی اعطای تسهیلات و تعهدات مطابق سیاست های اعتباری سال ٩٩، جذب منابع ارزان قیمت و کاهش مانده مطالبات معوق، تشکیل به موقع کارگروه های سطح سه و برگزاری جلسات هفتگی بخشنامه خوانی، رعایت سلسله مراتب اداری و نظم اداری نیز راهنمایی لازم به کارکنان شعب ارائه کردند

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=6914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.