• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

3

اولویت امروز صنعت بیمه حفظ سرمایه‌های اجتماعی است

  • کد خبر : 72744
  • 13 تیر 1402 - 13:55
اولویت امروز صنعت بیمه حفظ سرمایه‌های اجتماعی است

نشست تخصصی مدیران حراست صنعت بیمه با حضور مدیرکل حراست بیمه مرکزی و مدیران حراست شرکت‌های بیمه به میزبانی بیمه سینا برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا در این جلسه ضمن تبریک ایام عید امامت و ولایت، عید سعید غدیر خم و ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه در بیمه سینا بیان داشت: فعالیت در صنعت بیمه ابعاد مختلفی دارد اما بعد اجتماعی آن برای خدمت به مردم از اهمیت و اولویت بیشتری برخوردار است.

نائب رئیس هیئت مدیره بیمه سینا با اشاره به لزوم توجه به منابع انسانی به عنوان رکن اصلی پیشرفت و توسعه سارمان تصریح کرد: منابع انسانی در صنعت بیمه باید با حضور در دوره‌های آموزشی، کسب تجربه، سطح علمی و تخصصی خود را ارتقاء دهند تا بتوانند اثرگذاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه این نشست، علی اکبر ترکاشوند مدیرکل دفتر مرکزی حراست بیمه مرکزی با تبریک دهه ولایت و عید سعید غدیر خم، بخشی از نامه امیرالمومنین حضرت علی(ع) خطاب به حکام و مسئولین را بیان کرد.

مدیرکل دفتر مرکزی حراست بیمه مرکزی با تشریح روند فعالیت‌ها و برنامه‌های حراست در صنعت بیمه، بر اهمیت حفظ سرمایه اجتماعی در این صنعت تاکید کرد و گفت: خدمت به مردم ارزش بالایی دارد و ما افتخار داریم که در صنعت بیمه، مسائل و مشکلات مردم را برطرف کنیم.

ترکاشوند با اشاره به لزوم همفکری در خصوص نحوه تدوین آیین‌نامه تعارض منافع توسط مدیران حراست بیان داشت: مسئله تعارض منافع از مواردی است که باید به دقت پیگیری شود.

وی در پایان از مدیرعامل و شرکت بیمه سینا بابت انجام اقدامات برجسته و اثرگذار در صنعت بیمه قدردانی کرد.

مدیر حراست بیمه سینا نیز در بخشی از این جلسه با اشاره به اهمیت حوزه سایبری، امنیت اطلاعات و ارتباطات و ایمن‌سازی در برابر نفوذ به زیرساخت‌ها گفت: وظیفه ذاتی حراست، شامل پیشگیری، صیانت و مشاوره است. همچنین، حفظ سرمایه انسانی و ارتقاء کرامت همکاران در اولویت قرار دارد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=72744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.