• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت

  • کد خبر : 80174
  • 20 آبان 1402 - 12:29
انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت

در حاشیه رویداد کیش اینوکس، تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت منعقد گردید.

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در ارتباط با تفاهم نامه بانک و صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت اظهار داشت: صنایع نفت، گاز و پتروشیمی از بخشهای راهبردی اقتصاد محسوب می شوند و ارزش افزوده فراوان، ایجاد اشتغال، ارز آوری و کمک به تقویت تراز تجاری و بازرگانی کشور از مهم ترین مزیت های این بخش مهم است.
وی افزود: بانک توسعه تعاون بر اساس این تفاهم نامه عهده دار تامین مالی طرحهای معرفی شده صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت در حوزه صنایع پایین دستی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی می گردد و طرحهای دانش بنیان از اولویت و اهمیت خاصی برخوردار است.
شیخ حسینی تصریح نمود: توسعه اقتصادی و اجتماعی از طریق طرحهای دانش بنیان از راهبردهای مهم کشور است و شرکتهای دانش بنیان موجب می گردند فرآیند توسعه به صورت اصولی و بنیانی صورت پذیرد.
این مقام بانکی خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در جزیره کیش، نشست ها و جلسات خوبی برگزار نموده و تصمیمات و تفاهمات مهمی برای کمک به بخشهای تولیدی و تعاونی انجام پذیرفته است.
شیخ حسینی تاکید کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان عاملیت طرحهای مهم ملی از جمله تبصره ۱۸ قانون بودجه و طرح نهضت ملی مسکن ظرفیت های گسترده ای برای تامین مالی بخشهای تولیدی دارد.
حمید حیدری مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت در این جلسه گفت: بانک توسعه تعاون با رویکرد توسعه ای و حمایتی، تامین مالی بسیاری از شرکتهای دانش بنیان را بر عهده داشته است و از طریق امضای این تفاهم نامه نیز رویکرد راهبردی برای حمایت از طرحهای دانش بنیان صنایع نفت، گاز و پتروشیمی برقرار می شود.
در این جلسه حسن شریفی معاون مدیر عامل در امور عملیات بانکی، کریم میرزاخانی معاون مدیر عامل در امور استانها و بازاریابی، شهرام بخشا معاون مدیر عامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات و سید علی میرفخرایی رییس اداره کل روابط عمومی و تعدادی از مدیران ارشد شرکت های تابعه بانک حضور داشتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=80174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.