• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

انتقال آب از سدکوچری به ساوه به قوت خود باقی است

  • کد خبر : 22426
  • 07 شهریور 1400 - 12:02
انتقال آب از سدکوچری به ساوه به قوت خود باقی است

ساوه- معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای استان مرکزی گفت: انتقال آب از سد کوچری به ساوه به قوت خود باقی است و ادامه پروژه به زودی با سرمایه گذار جدید اجرایی می‌شود. حسین اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتقال آب از سد کوچری به ساوه گفت: این پروژه شامل ۱۳۱ […]

حسین اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتقال آب از سد کوچری به ساوه گفت: این پروژه شامل ۱۳۱ کیلومتر لوله‌گذاری فلزی ۹۰۰ میلی متری از تصفیه خانه آب شرب قم در محل دودهک دلیجان تا ساوه است. از سالیان گذشته تاکنون بر اساس اعتبارات موجود ۲۴ کیلومتر این پروژه انجام شده است.

وی افزود: هم اکنون ۱۰ کیلومتر لوله تأمین شده و پیمانکار نیز مشغول به کار است اما از آنجایی که اعتبارات زیادی برای اجرا این پروژه نیاز داریم با تلاش مسئولان به ویژه نماینده مردم شهرستان ساوه در مجلس شورای اسلامی پیگیر هستیم تا از منابع ملی و استانی تأمین اعتبار انجام شود.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای استان مرکزی تصریح کرد: با اعتبارات مصوب شده نمی‌توان انتظار داشت طی یکسال این پروژه به بهره برداری برسد به همین منظور برای جذب سرمایه گذاری‌های خارجی و داخلی فراخوان دادیم.

اسدی گفت: به دلیل مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها، افزایش بی رویه قیمت‌ها و بحث کرونا بعد از سه بار فراخوان موفق به جذب سرمایه گذار شدیم، اطلاعات در خصوص نحوه روند پروژه در اختیار اداره آب و فاضلاب کشور قرار گرفته است تا مجوزهای لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه برای سرمایه‌گذار صادر شود.

وی افزود: این پروژه از شروع تا به امروز مشکلی نداشته و زمانبر بودن آن فقط بخاطر تأمین اعتبار و گرانی مصالح است، بنابراین روند اجرای پروژه انتقال آب از سد کوچری به ساوه به قوت خود باقی است و سرمایه گذار به محض اخذ مجوزهای لازم کا ر خود را شروع می‌کند.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای استان مرکزی تصریح کرد: با وجود مشکلات مختلف تا به امروز وقفه‌ای در اجرا پروژه نداشتیم بلکه به صورت قطره چکانی از اعتباراتی که داشتیم پروژه را ادامه داده‌ایم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=22426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.