• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

انتصاب مهدی کلانتری به سمت سرپرست شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین

  • کد خبر : 68350
  • 06 اردیبهشت 1402 - 20:11
انتصاب مهدی کلانتری به سمت سرپرست شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین

با صدور حکمی از سوی دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، مهدی کلانتری به سمت سرپرست شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین منصوب و از خدمات دامون خدابنده، مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، در پی این انتصاب، آیین تودیع و معارفه سرپرست شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین با حضور مصطفی سوری معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری، روح‌الله سمیع مشاور و مدیرکل دفتر مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، دامون خدابنده رییس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت خدمات ماشینی تأمین برگزار شد.

مصطفی سوری، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین‌اجتماعی در این مراسم گفت: شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین، یکی از مهم‌ترین واحدهای سازمان تأمین‌اجتماعی برای توسعه خدمات الکترونیک و دیجیتال است که الحمدلله در دوره مدیریت اخیر، پیشرفت خوبی داشته و به دستاوردهای تازه‌ای رسیده است.
وی افزود: تحقق تأمین‌اجتماعی هوشمند، مهم‌ترین پروژه‌ای است که در حوزه استفاده از فناوری‌های نوین در سازمان تأمین‌اجتماعی دنبال می‌شود و در اجرای این پروژه عظیم ملی، شرکت خدمات ماشینی تأمین نقشی مهم دارد که امیدواریم با تقویت همکاری و همگرایی سازمانی این پروژه به زودی به ثمر برسد و برکاتش به نفع جامعه ذی‌نفعان باشد.
روح‌الله سمیع مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات دامون خدابنده مدیرعامل سابق شرکت خدمات ماشینی تأمین و تبریک به مهدی کلانتری، گفت: “در بخش‌های مختلف سازمان تأمین‌اجتماعی و شرکت‌های زیرمجموعه، همه مدیران و کارکنان متعهد هستند با رویکردی مسئولانه و روحیه جهادی و همدلی، در مسیر ارائه خدمات مطلوب و مناسب تلاش کنند.
همچنین دامون خدابنده، مدیرعامل سابق شرکت خدمات ماشینی تأمین و رییس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی، در این مراسم گفت: با هماهنگی و همدلی یکپارچه همکاران این شرکت، امیدوارم بیش از گذشته، گام‌های مثبتی در حوزه خدمات آی.تی برداشته شود و این مسیر به‌صورت تعاملی ادامه یابد.
مهدی کلانتری، سرپرست جدید این شرکت نیز گفت: شرکت خدمات ماشینی تأمین در دوره اخیر مدیریتی، اتفاقات خوبی را رقم زده و مدیرعامل و تیم مستقر در این شرکت به خوبی کار کردند و از این بابت باید از زحمات آنها تشکر کرد. وی اظهار امیدواری کرد با کمک و تعامل حداکثری همکاران مجموعه، گام‌های استقرار آی.تی هوشمند با سرعت بیشتر برداشته شود.

براساس گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، متن حکم انتصاب مهدی کلانتری دره به سمت سرپرست شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین که توسط دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی صادر شده، به این شرح است:

جناب آقای  مهدی کلانتری دره
باسلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص) 
نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی؛ به‌موجب این حکم به سمت سرپرست شرکت مشاور مدیریت و خدمات تامین اجتماعی منصوب می‌شوید.
از درگاه خداوند منان توفیقات روزافزون جنابعالی را در انجام شایسته تکالیف در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رویکرد “تحول”، “عدالت” و “اعتماد افزایی” در حکمرانی تأمین‌اجتماعی در دولت مردمی سیزدهم مسالت می‌نمایم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=68350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.