• امروز : سه شنبه - ۲۵ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تست موفق سامانه «پل‌پی» در بانک ملت به همت بهسازان ملت نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: مهم‌ترین مسئولیت امروز، تداوم مسیر پرافتخار بانک صادرات ایران است برگزاری همایش بازاریابی و صدور بیمه‌های مسئولیت بیمه نوین در آمل بیمه دی در کنار خدمت به خانواده ایثارگران، الگویی موفق برای صنعت بیمه کشور است افزایش اعتبار تسهیلات حمایتی از طرح‌های نوآورانه، اشتغال پایدار، توسعه‌ای و تولیدی با عاملیت پست بانک ایران به ۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها سامانه «سودآیند» بانک آینده راه‌اندازی شد خط اعتباری ویژه؛ تنها راه نجات بانک مسکن از ناترازی/بانک مسکن تنها بانکی است که به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات نهضت ملی پایبند بوده است افزایش سقف پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن از طریق پیشخوان مجازی و خودپردازهای بانک مسکن/ پرداخت اقساط تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و به صورت روزانه رشد ۳/۵ برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ پاسخگویی مستمر و بی‌واسطه مدیران شعب به مشتریان بانک ملی ایران در مسیر اعتماد و سرمایه اجتماعی/نجارزاده خبر داد: تدوین آیین نامه های جدید برای بهبود معیشت همکاران

7

انتصاب مدیر شعبه البرز بیمه تعاون

  • کد خبر : 73137
  • 19 تیر 1402 - 15:30
انتصاب مدیر شعبه البرز بیمه تعاون

با حضور مدیر شعب و استان های بیمه تعاون، مدیر شعبه البرز این شرکت معارفه شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون «سعید امان اله زاده افشار» به عنوان مدیر جدید شعبه البرز این شرکت منصوب شد.
«امان اله زاده افشار» دانش آموخته کارشناسی مهندسی برق الکترونیک و نیز کارشناسی مدیریت بیمه بوده و از سال ۱۳۸۵ با حضور در شرکت بیمه سامان، فعالیت خود در صنعت بیمه را آغاز کرده و مراتب تجربه خود را در شرکت های بیمه «معلم» و «حکمت صبا» ادامه داده است.
او مطرح می کند که شعبه تحت مدیریت او هم اکنون دارای ۲۴ نماینده بوده که بناست با آنها جلسات انگیزشی برگزار کرده و کارگزاران استان را نیز با برگزاری جلساتی به فعالیت هرچه بیشتر ترغیب کند.
مدیر شعبه البرز بیمه تعاون بیان می کند که با توجه به همکاران توانمند فعال در شعبه، پورتفوی امسال را محقق کرده و نیز بنا دارد تا در مسیر توسعه کیفی و ارتقاء سازمانی همکاران خود نیز اقداماتی انجام دهد تا آنها رویکرد فرسایشی نداشته و نیز به آنها ثابت شود که از زحماتشان قدردانی می شود.

«امان اله زاده افشار» تأکید می کند که در حوزه مشتریان نیز بنا دارد تا با انجام نظرسنجی به علل نارضایتی ها پی برده و در مسیر ترمیم آن گام هایی بردارد که به توسعه رضایت هرچه بیشتر آنها منجر شود.

شایان ذکر است که تا پیش از این «مسعود مجیدی» به عنوان مدیر شعبه استان البرز بیمه تعاون مشغول به خدمت بوده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=73137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.