• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

انتصاب مدیر استان خراسان رضوی بیمه تعاون

  • کد خبر : 85584
  • 28 بهمن 1402 - 12:10
انتصاب مدیر استان خراسان رضوی بیمه تعاون

با حکم یونس مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون، مدیر استان خراسان رضوی این شرکت معارفه شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون «مجید بهرامی» به عنوان مدیر جدید استان خراسان رضوی این شرکت منصوب شد.
«مجید بهرامی» تحصیل کرده رشته مدیریت کسب و کار و دارای مدرک دکتری DBA با ۱۷ سال سابقه کار در صنعت بیمه می‌باشد که ۴ سال آن را در بیمه رازی مشغول به فعالیت بوده است که پس از آن در شرکت بیمه تعاون شروع به فعالیت کرده است.

ایشان به عنوان دبیر شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه بازرگانی استان خراسان رضوی فعالیت دارند. وی همچنین به عنوان مدرس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در کلاس‌های آموزشی نمایندگان جنرال و مدرس موسسات آموزش عالی در رشته بیمه در شهر مشهد تخصص دارند. «مجید بهرامی» در پیاده‌سازی سیستم‌های بازاریابی و تیم‌سازی فروش فعال نیز مشغول به کار هستند.

مدیر استان خراسان رضوی بیمه تعاون بیان می کند که با توجه به همکاران توانمند فعال در شعبه، پورتفوی امسال را محقق کرده و نیز بنا دارد تا در مسیر توسعه کیفی و ارتقاء سازمانی همکاران خود نیز اقداماتی انجام دهد تا آنها رویکرد فرسایشی نداشته و نیز به آنها ثابت شود که از زحماتشان قدردانی می شود.

«مجید بهرامی» تأکید می کند که در حوزه مشتریان نیز بنا دارد تا با انجام نظرسنجی به علل نارضایتی ها پی برده و در مسیر ترمیم آن گام هایی بردارد که به توسعه رضایت هرچه بیشتر آنها منجر شود.

شایان ذکر است که تا پیش از این «رضا امان آبادی» به عنوان مدیر استان خراسان رضوی بیمه تعاون مشغول به خدمت بوده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=85584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.