• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

6

امکان خدمات‌دهی مطلوب به مشتریان موسسه اعتباری نور در بانک ملی ایران فراهم است

  • کد خبر : 81418
  • 12 آذر 1402 - 18:39
امکان خدمات‌دهی مطلوب به مشتریان موسسه اعتباری نور در بانک ملی ایران فراهم است

معاون برنامه ریزی و تحول و عضو هیات عامل بانک ملی ایران با حضور در چند شعبه موسسه مالی و اعتباری نور از آمادگی بانک ملی ایران برای ارائه خدمات بهینه به مشتریان موسسه اعتباری نور خبر داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد نجف زاده در بازدید از شعب دکتر فاطمی، ملاصدرا و خیابان آزادی موسسه اعتبای نور در تهران ضمن تبریک به ورود کارکنان موسسه نور به بانک ملی ایران گفت: انتقال این موسسه در راستای اصلاح نظام بانکی و سیاست های بانک مرکزی صورت گرفت که نقطه عطفی برای تقویت و بهبود عملکرد شبکه بانکی و خدمت رسانی به مشتریان و آحاد جامعه است.

معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران در این بازدیدها با اشاره به اجرای طرح موفقیت آمیز انتقال داده ها و حساب های موسسه نور به بانک ملی ایران گفـت: با هماهنگی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته از مدت ها پیش زیرساخت های فنی آماده شد و هم اکنون امکان خدمات‌دهی به مشتریان موسسه نور در بانک ملی ایران به طور کامل مهیا است.

وی تصریح کرد: برای عرضه مطلوب و موثر محصولات و خدمات به مشتریان باید تلاش و تعامل دوجانبه و مستمر وجود داشته باشد تا ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان، منافع بانک نیز مدنظر قرار گیرد.

نجف زاده در بخش دیگری از این بازدیدها بر سرعت بخشی  و همگام سازی تمامی زیرساخت ها و نرم افزارها از قبیل دستگاهای pos و atm موسسه نور در بانک ملی ایران تاکید کرد.

عضو هیات عامل بانک ملی ایران در بخش دیگری از سخنانش تلاش همه جانبه همکاران برای رفع دغدغه ها و ابهامات مشتریان موسسه نور را گامی مهم در این انتقال دانست.

نجف زاده در ادامه بکار گیری تمام توان و امکانات را در خصوص جذب منابع و حفظ مشتریان لازم و ضروری خواند و افزود: موقعیت سنجی صحیح در خصوص جانمایی شعب برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان با اهمیت است.

وی در این بازدید ها از نزدیک در جریان فعالیت های بخش های مختلف این شعب قرار گرفت و در ادامه بر توجه به نیازهای مشتریان و اجرای کامل تعهدات تاکید کرد.

در خاتمه همکاران حاضر در شعب موسسه نور ضمن تشکر از مدیران به منظور پشتیبانی همه جانبه در راستای انتقال این موسسه به بانک ملی ایران، خود را از خانواده جدید بانک ملی دانستند و اعلام کردند با تمام توان در راستای اعتلای نام بانک ملی ایران و اهداف تعیین شده تلاش خواهند کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=81418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.