• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

0

امضای تفاهم‌نامه بین مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و ستاد اتصال‌پذیری معاونت علمی

  • کد خبر : 78692
  • 23 مهر 1402 - 19:17
امضای تفاهم‌نامه بین مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و ستاد اتصال‌پذیری معاونت علمی

مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و ستاد اتصال‌پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، تفاهم نامه همکاری بین مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و ستاد توسعه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری منعقد شد.

این تفاهم نامه با هدف همکاری در زمینه تحقیق و پژوهش، طراحی و توسعه فناوری ها و محصولات حوزه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات با تکیه بر توانمندی ها و ظرفیت های دو طرف و توانمندسازی زیست بوم این حوزه امضا شد.

با توجه به ماموریت های مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و ستاد توسعه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات در زمینه بومی سازی تجهیزات و سامانه های شبکه های مخابراتی، پژوهش و اکتساب فناوری های نوظهور و لبه تکنولوژی مخابراتی و فناوری اطلاعات و اجرای پایلوت و تست و ارزیابی فناوری ها، این تفاهم نامه در راستای تحقق ماموریت های مشترک طرفین منعقد شد.

تعیین اولویت ها و شناسایی ظرفیت های بومی سازی سامانه ها و تجهیزات حوزه اتصال پذیری و ارتباطات، شناسایی و معرفی نیازمندی ها و ظرفیت های همراه اول برای توسعه فناوری ها و محصولات در موضوع تفاهم نامه، توسعه بازار برای محصولات مشترک توسعه داده شده در قالب هایی نظیر ایجاد کنسرسیوم‌، تضمین خرید، مشارکت استراتژیک، سرمایه گذاری مشترک، بازاریابی و بازارسازی ملی و بین المللی برای محصولات و فناوری های مشترک توسعه داده شده، برگزاری رویدادهای نوآوری و فناوری، اعطای گرنت و حمایت از پژوهش های دانشگاهی از مهمترین محورهای این تفاهم نامه عنوان شده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=78692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.