• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

3

امامی: ترویج قرض‌الحسنه در دولت سیزدهم شتاب یافته است

  • کد خبر : 71339
  • 22 خرداد 1402 - 15:11
امامی: ترویج قرض‌الحسنه در دولت سیزدهم شتاب یافته است

«عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: خوشبختانه در دولت آیت‌الله رئیسی ترویج قرض‌الحسنه از سوی ریاست جمهوری، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی شتاب یافته است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، جلسه مجمع عمومی عادی سال مالی ۱۴۰۱ این بانک در وزارت امور اقتصادی و دارایی و با حضور وزیر اقتصاد، همه نمایندگان سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک برگزار شد و صورت‌های مالی بانک به تصویب مجمع رسید.
در این جلسه «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: این بانک در ابتدا با مشارکت ۱۵هزار میلیارد ریالی سهامداران، فعالیت خود را در ۲۲ آذر ۱۳۸۶ آغاز کرد. در سال گذشته نیز با حمایت سهامداران موفق شد سرمایه ثبتی خود را به ۵۰هزار میلیارد ریال افزایش دهد.
وی ادامه داد: مقرر شد در سال ۱۴۰۲ سرمایه ثبتی بانک با دریافت مجوز از بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی دارایی به ۱۰۰هزار میلیارد ریال افزایش یابد.
امامی با تشکر از مؤسسان بانک و مدیران سابق آن، گفت: خوشبختانه در دولت آیت‌الله رئیسی ترویج قرض‌الحسنه از سوی ریاست جمهوری، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی شتاب یافته است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مورد استقبال مردم قرار گرفته و مشتریان آن در سال ۱۴۰۱ به بیش از ۱۴ میلیون نفر بالغ شده است.
رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در پایان خاطرنشان ساخت: از حمایت سهامداران و تلاش مدیران و کارکنان صف و ستاد و همچنین اعتماد مشتریان وفادار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران که عملکرد و افتخارات بانک مدیون آن‌هاست، کمال تشکر را دارم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=71339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.