• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

اقدامات همراه اول برای ارائه خدمات بهتر به زائرین اربعین

  • کد خبر : 75798
  • 31 مرداد 1402 - 17:00
اقدامات همراه اول برای ارائه خدمات بهتر به زائرین اربعین

همراه اول علاوه بر ارائه بسته‌های ویژه رومینگ برای اربعین ۱۴۰۲، اقدامات دیگری نظیر افزایش ظرفیت شبکه، حضور تیم‌های فنی و خدمات مشترکان در نقاط مرزی و عراق، ارائه خدمات رایگان توسط روبیکا و امکان استفاده از کیف پول دیجیتال اوانو را نیز انجام داده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی(ع) و همگام با زائرین ایرانی مشارکت کننده در آیین پیاده روی عظیم اربعین، همراه اول همانند سنوات گذشته ضمن ارائه بسته های ویژه و کاهش تعرفه رومینگ بین الملل در کشور عراق، اقدامات ویژه دیگری نظیر افزایش ظرفیت شبکه ارتباطی، حضور تیم های فنی و خدمات مشترکان در نقاط مرزی و کشور عراق، خدمات رایگان روبیکا و امکان استفاده از اعتبار کیف پول اوانو نیز انجام داده است.

*حضور تیم خدمات مشترکان در عراق و نقاط مرزی

تیم های فنی و خدمات مشترکان اپراتور اول تلفن همراه برای پشتیبانی زائرین و مانیتورینگ وضعیت ارتباطی تا زمان بازگشت آخرین مسافران از سفر کربلای معلا در ۶ نقطه مرزی کشورمان شامل «باشماق»، «تمرچین»، «مهران»، «خسروی»، «چذابه» و «شلمچه» مستقر و در شهرهای «نجف»، «کربلا»، «کاظمین» و «سامرا» نیز پاسخگوی زائرین ایرانی و حل مشکلات احتمالی آنان هستند.

تیم های خدمات مشترکان همراه اول که در عراق مستقر هستند در شهر «نجف» در موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) ثوره العشرین، در شهر «کربلا» در سیدالجوده، باب البغداد، تل زینبیه، شارع الروضتین، ستاد گمشدگان بین الحرمین، در شهرهای «کاظمین» و «سامرا» نیز در نزدیکی حرم حضور دارند؛ همچنین در «مسیر پیاده روی» حوالی عمودهای یک، ۲۰۲، ۵۴۶، ۸۲۸ و ۱۱۲۰ حضور خواهند داشت.

*افزایش ظرفیت شبکه در نقاط شش گانه مرزی

به مناسبت این ایام ظرفیت شبکه همراه اول با اضافه شدن ۴۰ سایت جدید و اضطراری در شش نقطه مرزی مذکور به ۲۵۰ سایت تکنولوژی رسیده است.

با توجه به اینکه سایت های این اپراتور در مسیر شهرها تا پایانه های مرزی نیز افزایش یافته اند؛ در مجموع ظرفیت شبکه همراه اول نسبت به اربعین سال گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است.

*خدمات رایگان روبیکا برای زائرین اربعین

سوپراپلیکیشن روبیکا نیز برای بهبود وضعیت ارتباطی زائرین اربعین، برخی از مهمترین خدماتش را به‏صورت کاملاً رایگان ارائه می دهد.

زائرین اربعین می توانند در مسیرهای پیاده روی و همچنین در تمامی شهرهای کشور عراق با استفاده از رومینگ همراه اول از خدمات تماس صوتی و تصویری روبیکا و همچنین سرویس روبینو به صورت رایگان استفاده کنند.

برای بهره مندی از این خدمات لازم است تا زائرین پیش از عزیمت و در خاک ایران، آخرین نسخه اپلیکیشن روبیکا را بر روی گوشی های خود نصب و فعال داشته باشند تا بتوانند پس از خروج از مرزهای کشور با راه اندازی خدمات رومینگ از امکانات پیام رسان و سرویس روبینوی این پلتفرم استفاده کنند.

روبینو شبکه اجتماعی سوپراپلیکیشن روبیکا بستری است که کاربران می توانند با انتشار عکس و فیلم به صورت پست و استوری لحظات خود را به ثبت برسانند و با پخش زنده، لایک و کامنت با مخاطبان شان تعامل داشته باشند.

همراه اول به عنوان یکی از سهامداران اصلی سوپراپلیکیشن روبیکا اعلام کرده است که پیام رسانی و سرویس «روبینو» در این اپلیکیشن با استفاده از رومینگ همراه اول در خاک کشور عراق قابل استفاده و رایگان خواهد بود.

روبیکا پیش از این نیز قابلیت تماس صوتی و تصویری را برای زائرین سرزمین وحی رایگان اعلام کرده بود که با استقبال حجاج رو به رو شد.

*امکان استفاده از کیف پول دیجیتال همراه اول در سفر اربعین

بخش دیگر سرویس های ویژه همراه اول به زائرین ایرانی دارنده سیمکارت این اپراتور، امکان بهره مندی از شارژ «کیف پول» دیجیتال همراه اول در اپلیکیشن «همراه من» است که در زمان سفر به عتبات عالیات می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن از خدمات این اپراتور استفاده کنند.

کیف پول دیجیتال همراه اول در اپلیکیشن های «همراه من» و «اوانو» مشترک است و دارندگان سیمکارت های دائمی و اعتباری همراه اول می توانند پیش از سفر به عراق، کیف پول خود را شارژ کرده و در زمان سفر بدون نیاز به استفاده از کارت بانکی خود با استفاده از اینترنت همراه اول و وای فای عراقی از تمامی خدمات همراه اول در اپلیکیشن های همراه من و اوانو از جمله خرید شارژ، خرید بسته اینترنت، پرداخت قبض با امکان وصول آنی و خرید بسته رومینگ بهره مند شوند.

از جمله ویژگی های شارژ کیف پول دیجیتال همراه اول می توان به سرعت بخشیدن به دریافت خدمات مربوط به سیمکارت و عدم نیاز به استفاده از اطلاعات کارت بانکی در زمان انجام تراکنش اشاره کرد که این موضوع می تواند در سفر عتبات عالیات به زائرین کمک کند.

در راستای تکریم حقوق مشترکان، همراه اول در ایام پیاده روی اربعین به مشترکان دایمی خود درعراق که مصرف اینترنتشان به ۵۰ هزار تومان برسد پیامک هشدار ارسال می کند.

*شیوه خریداری بسته‌های ویژه اربعین همراه اول

همراه اولی ها می توانند برای خرید بسته های ویژه اربعین به یکی از روش های مراجعه به فروشگاه همراه اول به نشانی shop.mci.ir، «اپلیکیشن همراه من»، «کددستوری ستاره ۱۰ ستاره ۴۰ مربع» و «مراجعه به دفاتر مستقر در پایانه های مرزی و ترمینال سلام» اقدام و اطلاعات تکمیلی در این خصوص را از لینک https://mci.ir/roaming-iraq دریافت کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=75798

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.