• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

4

افق فرا روی بیمه دی برای بهبود ترکیب پرتفوی بیمه‌ای

  • کد خبر : 98207
  • 14 آذر 1403 - 15:16
افق فرا روی بیمه دی برای بهبود ترکیب پرتفوی بیمه‌ای

معاون فنی بیمه دی، با اشاره به ظرفیت و توانمندی شرکت برای توسعه فعالیت در تمامی رشته‌های بیمه‌ای از رشد ۱۵۱ درصدی پرتفوی در ۸ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، احمد صفرزاده معاون فنی این شرکت با اشاره به اقدامات انجام شده از جمله تیم‌سازی در حوزه فنی، ارتقا توانمندی کارکنان و نمایندگان و نیز اعطاء اختیار لازم به مدیران استان‌ها و شعب، اظهار داشت: خوشبختانه بیمه دی توفیقات ارزنده‌ای در مسیر توسعه خدمات بیمه‌ای در رشته‌های غیردرمان کسب کرده است به گونه‌ای که طی ۸ ماهه اول سال جاری، در بیمه‌های مهندسی، مسئولیت، کشتی و هواپیما، بیمه‌های خودرو، عمر و حوادث و عمر اندوخته‌دار به طور متوسط بالغ بر ۸۰ درصد رشد کرده و حتی در بیمه‌های مهندسی، مسئولت و آتش‌سوزی به ترتیب ۲۲۵ درصد، ۲۱۲ درصد و ۱۰۷ درصد رشد داشته که این روند، بیانگر حرکت موفق شرکت در جهت تحقق برنامه بازرگانی تدوین شده سالانه است.
صفرزاده افزود: بر اساس استراتژی هیئت مدیره و راهبری سرپرست بیمه دی، ارائه خدمات با کیفیت، تسریع در رسیدگی و پاسخگویی به موقع و همچنین پرداخت خسارت‌های بیمه‌گزاران و ذی‌نفعان، سرلوحه ماموریت‌ها و وظایف اصلی تمامی ارکان شرکت، به ویژه شعب و مدیریت‌های ستادی قرار دارد که در همین راستا و طی ۸ ماه اخیر، بالغ بر ۲۷ هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت شده است.
معاون فنی بیمه دی ادامه داد: مبالغ و ترکیب خسارت‌های پرداخت شده در رشته‌های غیر درمان خصوصاً در حوزه بیمه‌های مهندسی، انرژی و کشتی که با بهره‌گیری از دانش فنی و تخصصی کارکنان این شرکت و طی سریع فرآیندهای مربوطه حتی در بالاترین رکن تصمیم‌گیری شرکت (هیئت مدیره) به انجام رسیده، حاکی از توجه و عزم جدی بیمه دی به این مهم است.
صفرزاده همچنین تاکید کرد: کسب رضایت مشتریان و ملموس بودن آثار مطلوب پوشش‌های بیمه‌ای در زمان وقوع خسارت‌ها که با رعایت چارچوب‌ها و موازین فنی انجام می‌شود، رمز اثربخشی عملیات بیمه‌گری و توسعه ضریب نفوذ بیمه در جامعه است که این موضوع، باور اصلی کارکنان بیمه دی در تمامی واحدهای اجرائی و ستادی است. یکایک اعضاء خانه فیروزه‌ای بیمه دی معتقدند با همدلی و حرکت منسجم در ارائه مطلوب خدمات بیمه‌ای و خدمات پس از فروش به جامعه بیمه‌گزاران خواهیم توانست موجبات ارتقاء روزافزون و تعالی هرچه بیشتر این شرکت را فرآهم سازیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=98207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.