• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

افزایش ۳۰ درصدی صادرات ارزی شرکت پگاه نسبت به سال گذشته

  • کد خبر : 44153
  • 07 اردیبهشت 1401 - 10:59
افزایش ۳۰ درصدی صادرات ارزی شرکت پگاه نسبت به سال گذشته

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رأس هیئتی از معاونین و مدیران ارشد این وزارتخانه و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور از شرکت صنایع بسته بندی فرآورده‌های شیری پگاه بازدید کرد و از افزایش ۳۰ درصدی صادرات ارزی شرکت صنایع شیر ایران «پگاه» نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، حجت‌اله عبدالملکی در حاشیه این بازدید گفت: مجموعه صنایع شیر ایران «پگاه» یکی از شرکت‌های پر افتخار کشور در صنایع غذایی و لبنیات کشور محسوب می‌شود.

▫️وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: شرکت صنایع بسته بندی فرآورده‌های شیری پگاه در ماه‌های اخیر بیش از ۲۰ نفر جذب نیرو داشته و در ادامه سال ۱۴۰۱ براساس طرح توسعه ۵۰ فرصت شغلی جدید ایجاد می کند.

▪️عبدالملکی خاطرنشان کرد: محصول دانش بنیان کاغد پارچمنت در این شرکت تولید و در مرحله آماده سازی تجاری قرار دارد.

▫️وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در این بازدید با برخی از کارگران حاضر در بخش‌های مختلف تولید در زمینه وضعیت شغلی، ساعات کاری و حقوق و معیشت آنان به گفت‌و‌گو پرداخت.

▪️علی اصغر محمد پور مدیر عامل صنایع شیر ایران نیز که به‌صورت ویدئو کنفرانس در این جلسه حضور داشت، با معرفی شرکت، امکانات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، گزارش عملکرد این مجموعه و اقدامات انجام شده در دوره جدید را تشریح و چالش‌ها و مشکلات این شرکت را مطرح کرد.

▫️در این برنامه عبدالامیر باروتکوب رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران جهت آشنایی بیشتر مقام عالی وزارت تاریخچه شرکت صنایع بسته بندی پگاه را ارائه کرد.

▪️محمد سیاح عضو هیئت مدیره صنایع بسته بندی فرآورده‌های شیری پگاه نیز ضمن ارائه گزارش تعاملات مجموعه با دانشگاه، تصریح کرد: در راستای همسو شدن با شعار سال از یک محصول جدید که سال‌ها به آن وابسته بودیم رونمایی شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=44153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.