• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد عملیات اجرایی بخش صنعتی وخط تولید پروژه  فروآلیاژ شیروان کلید خورد / گامی در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی خراسان شمالی برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳ سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

1

افزایش ۱۵۲ درصدی گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در این بانک

  • کد خبر : 2268
  • 19 آبان 1399 - 14:01
افزایش ۱۵۲ درصدی گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در این بانک

حسین عسکری اعلام کرد: میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در بانک صنعت و معدن در ۷ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵۲ درصد افزایش یافته است.

به گزارش رویداد خبربه نقل از بانک صنعت و معدن، عسکری ضمن بیان مطلب فوق افزود: میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی توسط این بانک در ۷ ماهه نخست سال ۹۹ به بیش از ۳۱ هزار میلیارد ریال رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۱۵۲ درصدی برخوردار است.عضو هیأت مدیره این بانک اظهار داشت: میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در پایان ۱۲ ماهه سال ۹۸ نیز بیش از ۲۷ هزار میلیارد ریال بوده است که نسبت به سال پیش از آن ۶۷ درصد رشد داشته است.قائم مقام مدیرعامل بانک صنعت و معدن اظهار داشت: با وجود شرایط و اثراتی که شیوع ویروس کرونا بر میزان درآمدها و وضعیت سپرده های بانکی کشور داشته است، شاهد آن هستیم که در ۷ ماهه ابتدایی امسال مانده سپرده های چهارگانه در این بانک ۶۹ درصد افزایش یافته است.عسکری تصریح کرد: ضرورت دارد، شعب به عنوان واحدهای استراتژیک که بیشترین سطح تماس و ارتباط را با مشتریان دارند، از قابلیتها و توانمندیهای خود و محدودیتهای موجود درشبکه بانکی مطلع شده و با طبقه بندی مشتریان به منظور ارائه خدمات متناسب با ویژگیهای هر طبقه از مشتریان بانک در راستای تجهیز منابع پایدار گام بردارند.وی ابراز امیدواری کرد تا در آینده نزدیک با استقرار کامل بانکداری شرکتی و تعامل بیشتر و سازنده تر با مشتریان بزرگ این بانک، روند جذب سپرده های این دسته از سپرده گذاران در ازای دریافت خدمات مطلوب تر افزایش چشمگیری داشته باشد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=2268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.