• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

افزایش همکاری های مشترک میان بانک شهر و شهرداری کلانشهر مشهد

  • کد خبر : 82941
  • 10 دی 1402 - 10:23
افزایش همکاری های مشترک میان بانک شهر و شهرداری کلانشهر مشهد

در نشست مشترک میان مدیرعامل بانک شهر و شهردار کلانشهر مشهد، دوطرف بر افزایش همکاری ها با هدف بهره مندی شهروندان از خدمات برتر شهری و بانکی تاکید کردند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر در این نشست که اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران ارشد مدیریت شهری کلانشهر مشهد نیز حضور داشتند، به تبیین نقش بانک شهر در کاهش مشکلات شهری و خدمات رسانی شایسته آن به شهروندان پرداخت.
دکتر احمدی تصریح کرد: بانک شهر با بیش از یک دهه فعالیت در شبکه بانکی کشور، به عنوان بانکی محبوب و قابل اعتماد برای شهروندان، همواره به عنوان بازوی توانمند شهرداری ها حمایت خود را از این نهاد اجتماعی و خدماتی به بهترین شکل انجام داده است.
وی با تاکید بر اینکه توجه به نیازهای شهروندان در تمامی حوزه های بانکی، حمایت از واحدهای تولیدی داخلی، خدمات نوآورانه بانکی و نگاه حمایتی به شهرداری ها وجه تمایز بانک شهر است، خاطرنشان ساخت: درهمین راستا تلاش کرده ایم با برگزاری نشست های تخصصی و احصاء نیازهای شهرداری ها، آنان را در پیشبرد برنامه های خود و افزایش خدمات رسانی به شهروندان همراهی کنیم.
مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد: هم اکنون زمینه استفاده شهرداری ها از روش‌‌های نوین تامین مالی از سوی این بانک فراهم شده است. ابزارهای موجود در بازار سرمایه نظیر اوراق صکوک و صندوق های زمین و ساختمان هم می تواند راهکاری مناسب برای مرتفع کردن مشکلات در کلانشهرها باشد.
دکتر احمدی با بیان اینکه افزایش همکاری ها و تعاملات میان بانک و شهرداری مشهد، توفیق بیشتر خدمت‌رسانی به شهروندان و زائران رضوی را برای این بانک در پی خواهد داشت، تصریح کرد: امید است طی ماه های آینده تعاملات شهرداری و بانک نسبت به گذشته بیشتر شود.
شهردار کلانشهر مشهد نیز در این نشست اظهارکرد: مشهد به عنوان یک شهر مذهبی، سالانه میزبان بیش از سی میلیون زائر از ایران و سراسرجهان است و باید مدیران کشوری نسبت به اختصاص بودجه و تسهیلات به کلانشهر مشهد توجه بیشتری داشته باشند.
محمدرضا قلندرشریف با اشاره به سابقه بالای همکاری میان دوطرف، گفت: افزایش سرمایه و ثروت بانک شهر، باعث افزایش خدمت رسانی مدیریت شهری به تمام شهروندان خواهد بود. برهمین اساس باید توجه داشته باشیم که هرچه میزان ثروت بانک و ارائه تسهیلات به شهرداری ها را افزایش دهیم، میزان خدمت به شهروندان را افزایش داده ایم و در نهایت منجر به رضایت‌مندی بیشتر مردم خواهد شد.
قلندرشریف با اشاره به همکاری های بیشتر بانک شهر و شهرداری ها ادامه داد: کمیته مشترک بین شهرداری مشهد و بانک شهر باید تشکیل شود تا به خواسته های طرفین با دقت بیشتری پاسخ داده شود. موضوع قطار شهری و دیگر موضوعات مطرح شده را نیز توقع داریم تا مدیران بانک شهری نگاه ویژه تری داشته باشند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=82941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.