• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

افزایش توجه روابط‌عمومی بانک سینا به بازاریابی محتوایی و ارتباطات بازاریابی

  • کد خبر : 85682
  • 30 بهمن 1402 - 12:03
افزایش توجه روابط‌عمومی بانک سینا به بازاریابی محتوایی و ارتباطات بازاریابی

دومین هم‌اندیشی سراسری رؤسای دوایر روابط‌عمومی مناطق بانک سینا برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، این نشست با محوریت موضوعات مرتبط با طرح راهبردی کسب‌وکار بانک با تمرکز بر افزایش اثربخشی فعالیت‌های روابط‌عمومی‌ها و انجام اقدامات بر مبنای نظام بازاریابی به صورت کارگاهی برگزار شده است.

در آئین افتتاحیه دومین هم‌اندیشی سراسری رؤسای دوایر روابط‌عمومی مناطق این بانک، امیرلعلی، مدیر روابط‌عمومی و امور مشتریان بانک سینا با اشاره به ارتباط نزدیک و مؤثر روابط‌عمومی با حوزه بازاریابی، گفت: امروزه حوزه کاری روابط‌عمومی توأم با تغییرات در دنیای تکنولوژی و فناوری‌های روز، دستخوش تغییرات شگرفی شده است و دیگر روابط‌عمومی سنتی به شکل رایج پاسخگوی نیازهای سازمان‌های بزرگ از جمله بانک‌ها نیست.

وی تصریح کرد: فعالیت و عملکرد روابط‌عمومی و بازاریابی کاملاً به هم مربوط و وابسته است و این دو حوزه جداناپذیر و مکمل یکدیگر هستند.

وی، هدف اصلی از برگزاری این هم‌اندیشی را بررسی اقدامات امور روابط‌عمومی و مشتریان در پیشبرد بهینه طرح راهبردی کسب‌وکار بانک در سال نخست اجرای این طرح و تبیین اهداف مورد انتظار از عملکرد سال آینده این حوزه توصیف کرد.

مدیر امور روابط‌عمومی و مشتریان بانک سینا، با تشریح استراتژی‌های بانک در زمینه فروش محصولات در سال آینده، خاطر نشان ساخت: بر اساس سیاست‌های تحولی بانک سینا، روابط‌عمومی به عنوان محور ارائه خدمات و محصولات در فضای دیجیتال، عمل خواهد کرد و درک صحیح از این موضوع، زمینه‌ساز حصول موفقیت برای برنامه‌های پیش روی بانک خواهد بود.

لعلی با تأکید بر ضرورت مجهزشدن افراد شاغل در بخش روابط‌عمومی‌ و مشتریان به دانش روز نظام بانکی، یادآور شد: افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند باید از دانش قابل قبول در حوزه بانکداری برخوردار باشند و علاوه بر آن اشرف کافی بر حوزه‌های تخصصی روابط‌عمومی داشته باشند تا از این طریق ضمن اشراف به موضوعات و جریان‌های مختلف کاری، تسلط لازم بر انعکاس مطالب به مخاطبان درون و برون‌سازمانی را داشته باشند.

مدیر امور روابط‌عمومی و مشتریان بانک سینا، ایجاد واحد دیجیتال‌مارکتینگ در روابط‌عمومی این بانک را نتیجه تغییر رویکرد روابط‌عمومی دانست و اظهار داشت: شکل ارتباطات امروز نیاز به تغییر دارد و تمرکز بر ارتباطات بازاریابی، بازاریابی محتوایی و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در صدر برنامه‌های روابط‌عمومی بانک سینا قرار گرفته است.

وی راه‌اندازی سامانه باشگاه مشتریان، سامانه طبقه‌بندی مشتریان و نگهداشت مشتریان الکترونیک و در کنار آن تقویت مرکز تماس بانک سینا را از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده بانک سینا در حوزه ارتباط با مشتریان در یک سال گذشته برشمرد.

وی، ظرفیت بخش‌های مختلف این هم‌اندیشی به ویژه کارگاه‌های پیش‌بینی شده را مثبت و اثرگذار دانست و بر استفاده حداکثری از مطالب کاربردی این دوره، تأکید کرد.

گفتنی است دومین هم‌اندیشی سراسری رؤسای دوایر روابط‌عمومی مناطق بانک سینا با حضور کارکنان ادارات روابط‌عمومی و مدیریت برند، امور مشتریان«CRM» و رؤسای دوایر مناطق بانک از تاریخ ۲۸ تا ۳۰ بهمن‌ماه جاری به مدت سه روز جاری با برگزاری کارگاه‌های آموزشی بازاریابی، عکاسی، خبرنویسی، تبلیغات و… در مجتمع آموزشی‌رفاهی این بانک در شهر تهران در حال برگزاری است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=85682

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.