• امروز : سه شنبه - ۲۵ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تست موفق سامانه «پل‌پی» در بانک ملت به همت بهسازان ملت نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: مهم‌ترین مسئولیت امروز، تداوم مسیر پرافتخار بانک صادرات ایران است برگزاری همایش بازاریابی و صدور بیمه‌های مسئولیت بیمه نوین در آمل بیمه دی در کنار خدمت به خانواده ایثارگران، الگویی موفق برای صنعت بیمه کشور است افزایش اعتبار تسهیلات حمایتی از طرح‌های نوآورانه، اشتغال پایدار، توسعه‌ای و تولیدی با عاملیت پست بانک ایران به ۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها سامانه «سودآیند» بانک آینده راه‌اندازی شد خط اعتباری ویژه؛ تنها راه نجات بانک مسکن از ناترازی/بانک مسکن تنها بانکی است که به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات نهضت ملی پایبند بوده است افزایش سقف پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن از طریق پیشخوان مجازی و خودپردازهای بانک مسکن/ پرداخت اقساط تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و به صورت روزانه رشد ۳/۵ برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ پاسخگویی مستمر و بی‌واسطه مدیران شعب به مشتریان بانک ملی ایران در مسیر اعتماد و سرمایه اجتماعی/نجارزاده خبر داد: تدوین آیین نامه های جدید برای بهبود معیشت همکاران

10

افزایش اعتماد مشتریان به بیمه تعاون در پی گسترش بازتاب رسانه ای اخبار شرکت

  • کد خبر : 28390
  • 09 آبان 1400 - 16:27
افزایش اعتماد مشتریان به بیمه تعاون در پی گسترش بازتاب رسانه ای اخبار شرکت

نماینده بیمه تعاون در استان گیلان، گسترش انتشار اخبار فعالیت های شرکت و بازتاب رسانه ای آن را عاملی برای ترغیب هرچه بیشتر مردم به این شرکت مطرح کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، لیلا فدایی، نماینده بیمه تعاون در استان گیلان با اشاره به چالش بیمه تعاون در معرفی برند خود مطرح کرد: علی رغم آنکه این چالش سبب شده تا برای جذب مشتری، فرایند اقناع طولانی تری سپری شود باید اذعان داشت که هم اکنون با افزایش انتشار خبر در رسانه ها، اعتمادسازی در بین مشتریان بهبود پیدا کرده و در نتیجه بازتاب این اخبار در رسانه ها، هویت بیمه تعاون نیز رنگ روشن تری به خود دیده است.
فدایی اضافه کرد: به نظر می رسد گسترش فعالیت های تبلیغاتی رسانه ای به ویژه تبلیغات تلویزیونی از ارزش افزوده قابل توجهی برای جلب توجه مشتریان برخوردار است.
وی افزود: همچنین وجود کاتالوگ های جامع خدمات بیمه تعاون، افزایش بیلبوردهای تبلیغاتی و اهدای جوایز از دیگر گام های موثری است که می تواند در مسیر اعتلای برند سازمانی این شرکت و جذب قابل توجه مشتریان برای بهره مندی از خدمات بیمه تعاون برداشته شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=28390

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.