• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

افتتاح طرح توسعه شرکت بی بافت گستر جهان با تامین مالی ۲۷۰۰ میلیارد ریالی بانک صنعت و معدن

  • کد خبر : 81854
  • 18 آذر 1402 - 14:10
افتتاح طرح توسعه شرکت بی بافت گستر جهان با تامین مالی ۲۷۰۰ میلیارد ریالی بانک صنعت و معدن

طرح توسعه شرکت بی بافت گستر جهان که از سوی بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است، در سفر رییس جمهوری به استان البرز و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و دیگر مسؤلان استانی و مدیر استانی البرز و رییس شعبه اشتهارد این بانک افتتاح شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، شرکت بی بافت گستر جهان، تسهیلات سرمایه ثابت به مبلغ یکهزار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و تسهیلات سرمایه در گردش به مبلغ یکهزار میلیارد ریال دریافت نموده که مبالغ فوق از محل منابع داخلی این بانک و منابع بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کشور پرداخت شده است.
گفتنی است، این طرح توسعه به منظور تولید منسوج بی بافت ترکیبی اسپان باند و ملت بلون با ظرفیت ۳۳ هزار تن در سال و با اشتغالزایی ۳۴ نفر در اشتهارد افتتاح شده است.
شرکت یاد شده درسال ۱۳۹۳ به منظور تولید انواع لایی های اسپانلس و نانوون، انواع پارچه های بی بافت در وزن های مختلف جهت مصارف بهداشتی و غیره تاسیس گردیده است.
گفتنی است، این شرکت امکان تولید انواع مختلف اسپان لس با کاربردهای مختلف را دارد و از آنجائیکه در این صنعت تشکیل منسوج یا پارچه، بدون استفاده از نخ های ریسیده شده صورت می گیرد و تابع سیستم های بافت متداول روی ماشین های بافندگی (بصورت تار و پود) نیست، منسوج بی بافت نامیده می شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=81854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.