• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

افتتاح شعبه حکیمیه بانک ملی ایران برای ارتقای خدمات دهی به مشتریان

  • کد خبر : 82321
  • 28 آذر 1402 - 14:19
افتتاح شعبه حکیمیه بانک ملی ایران برای ارتقای خدمات دهی به مشتریان

شعبه حکیمیه بانک ملی ایران به منظور سهولت دسترسی و ارتقای کیفیت خدمات دهی به مشتریان امروز با حضور مدیران ارشد بانک افتتاح شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان عضو هیات مدیره و معاون امور شعب بانک در این مراسم که احمد بهکارمرام مدیر امور شعب تهران و مستقل، رضا خادمی رییس اداره امور شعب شرق تهران، روسای شعب ممتاز و حوزه‌ها نیز حضور داشتند، با بیان اینکه مدتهاست که قصد راه اندازی شعبه منطقه حکیمیه را داشتیم و خوشحالیم که امروز این اتفاق افتاد، گفت: با توجه به ظرفیت بالای اینگونه شعب، برنامه‌ریزی واحد مطالعات سازمانی باید به گونه‌ای باشد که از تمام امکانات شعبه استفاده بهینه شود.

وی قدرت و اقتدار بانک ملی ایران را در حضور و اعتماد مشتریان آن دانست و  تصریح کرد: شعب قدیمی در حال خدمات رسانی و پرداخت تسهیلات تکلیفی هستند، ولی این شعب ظرفیت بالایی داشته و با تخصیص اهداف مناسب و سرانه جذب برای نفرات آن، می‌توان نتیجه شایسته و در خور شان بانک ملی ایران را گرفت.

مونسان همچنین بر همسوسازی، همگرایی و هم افزایی در بین شعب بانک تاکید کرد و گفت: با افتتاح شعبه حکیمیه، ظرفیت بانک ملی ایران در منطقه شرق تهران افزایش یافته و خدمات بانکی به مشتریان این منطقه با کیفیت بالاتری ارائه خواهد شد. این شعبه می تواند به عنوان الگو برای سایر شعب ادغامی بانک مورد استفاده قرار گیرد. 

در پایان احمد بهکارمرام مدیر امور شعب تهران و مستقل افتتاح این شعبه را نقطه عطفی در ارائه خدمات به مشتریان منطقه دانست و رضا خادمی رییس اداره امور شعب شرق تهران نیز گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب ارایه کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=82321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.