• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

اعلام شعب منتخب بانک ملی ایران برای ثبت نام عمره مفرده

  • کد خبر : 82139
  • 23 آذر 1402 - 11:30
اعلام شعب منتخب بانک ملی ایران برای ثبت نام عمره مفرده

اسامی و ساعات کار شعب منتخب بانک ملی ایران به منظور خدمت رسانی به ودیعه گذاران سفر عمره مفرده فراخوان شده که در سال جاری قصد تشرف دارند اعلام شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،در پی اعلام رئیس سازمان حج و زیارت مبنی بر اعزام زائران به عمره مفرده، دریافت مابه التفاوت هزینه سفر عمره مفرده از ودیعه گذاران فراخوان شده (صرفا دارندگان اسناد علی الحساب عمره مفرده این بانک) که در سال جاری قصد تشرف داشته باشند، از روز پنجشنبه ۲۳ آذرماه جاری ، در شعب بانک ملی ایران آغاز می شود. 

بر این اساس متقاضیان می‌توانند بدون هیچ گونه محدودیت جغرافیایی با مراجعه به هریک از واحدهای این بانک در سراسر کشور در زمان اداری و شعب منتخب از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۱۸  نسبت به دریافت خدمات حج عمره مفرده اقدام کنند.

 متقاضیانی که اکنون قصد ثبت نام برای عمره مفرده دارند باید مدارک احراز هویت و اصل کارت ثبت نام خود را به کاروان زیارتی ارائه کنند تا فیش مربوط به مبلغ کل هزینه سفر توسط کارگزار صادر شود.

سپس متقاضی باید با در دست داشتن مدارک احراز هویت ، اصل کارت ثبت نام علی الحساب عمره مفرده (برگ سبز رنگ) و «قبض مخصوص واریز هزینه سفر عمره مفرده» صادره توسط دفاتر زیارتی به منظور تکمیل وجه به هر یک از شعب بانک ملی ایران مراجعه کند. 

دارندگان اسناد علی الحساب قدیم عمره مفرده (فیش های ۴/۰۰۰/۰۰۰ ریالی و ما قبل) صرفا به شرط تبدیل نمودن سند خود به کارت ثبت نام جدید مجاز به تعیین کاروان هستند. 

یادآور می شود این کارت صرفا از مشتریانی دریافت می شود که هنگام ثبت نام، بانک عامل خود را بانک ملی ایران انتخاب کرده باشند.

متقاضیان با در دست داشتن کارت ثبت نام ملی و سایر کارت های شناسایی پس از مراجعه به شعب و تکمیل  و دریافت فرم چاپ شده باید به دفاتر زیارتی مراجعه کنند.

فیش های حج ما قبل سال ۱۳۹۰ می توانند تبدیل به فیش سال ۱۳۹۰  به مبلغ ۸میلیون ریال شوند.همچنین حداقل هزینه مابه التفاوت برای متقاضیان چهار صد و دو میلیون ریال( ۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان )و حداکثر ۴۴۲ میلیون ریال (۴۴میلیون و ۲۰۰ هزار تومان) است.

در صورت فوت صاحب فیش ثبت نامی،وراث می توانند با در دست داشتن گواهی انحصار وراثت به سازمان حج و زیارت مراجعه کرده و نسبت به دریافت مجوز انتقال اقدام کنند.

یادآور می شود  شعب منتخب این بانک  از فردا ۲۳ آذر ماه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸ و  در روز جمعه ۲۴ آذر و یکشنبه ۲۶ آذر از ساعت ۸ تا  ۱۸  صرفا جهت ارائه خدمات عمره در خدمت مشتریان گرامی خواهد بود.

اسامی شعب منتخب

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=82139

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.