• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
0

اعلام جزییات بسته‌های رومینگی همراه اول ویژه عرفه تا اربعین

  • کد خبر : 90481
  • 27 خرداد 1403 - 22:00
اعلام جزییات بسته‌های رومینگی همراه اول ویژه عرفه تا اربعین

بسته‌های رومینگ همراه اول ویژه ایام عرفه تا اربعین، برای استفاده در کشور عراق اعلام شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول همزمان با روز عرفه نهمین روز از ماه ذیحجه است و از روزهای مهم برای مسلمانان به حساب می آید، از سه بسته ویژه رومینگ خود با اپراتورهای ارتباطی کشور عراق رونمایی کرد. 

دو بسته از بسته های رومینگ ویژه عرفه تا اربعین ۱۴۰۳، به شکل ترکیبی و با جزییات «۲ گیگابایت اینترنت، ۲۰ دقیقه مکالمه و ۲۰ پیامک» و «اینترنت نامحدود و ۱۵ دقیقه مکالمه» ارائه شده است.

اعتبار زمانی هر دو بسته ۷ روز و قیمت آنها به ترتیب بسته های اول و دوم، «۵۹۰ هزار تومان» و «۴۹۰ هزار تومان» است.

محتویات بسته سوم رومینگ عرفه تا اربعین نیز شامل «یک گیگابایت اینترنت» ۷ روزه می شود که با قیمت ۲۹۰ هزار تومان قابل خریداری و فعالسازی است.

تمامی زائران عتبات عالیات و افرادی که قصد عزیمت به کشور عراق در بازه زمانی «عرفه تا اربعین» را دارند، می توانند با خریداری و فعالسازی هر کدام از این بسته های ویژه، به مدیریت هر چه بیشتر هزینه های خود بپردازند تا مشمول هزینه های زیاد ارزی در برقراری ارتباطات خود نشوند.

اپراتور اول تلفن همراه به نمایندگان کاروان ها و دفاتر زیارتی نیز توصیه کرده که زائران را به خرید هر کدام از این بسته های متنوع و مقرون به صرفه توصیه کنند.

از جمله مزایای به همراه داشتن سیمکارت همراه اول در سفرهای خارجی از جمله عراق، دسترسی به سایت های داخلی نظیر سایت بانک ها و امکان انجام عملیات بانکی، عدم نیاز به خرید ارزی سیمکارت و بسته ارتباطی، امکان خرید شارژ و پرداخت قبوض به صورت رایگان، تعرفه رقابتی با اغلب اپراتورهای خارجی (عراقی) است.

دسترسی رایگان به فروشگاه آنلاین همراه اول و اپلیکیشن همراه من از جمله دیگر مزایای به همراه داشتن سیمکارت همراه اول در سفرهای خارجی است.

تمامی متقاضیان می توانند برای ثبت سفارس خرید و فعالسازی هر کدام از بسته های ویژه رومینگ عرفه تا اربعین، به یکی از روش های شماره گیری #۴۰*۱۰* یا مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول Shop.mci.ir یا اپلیکیشن همراه من اقدام کنند.
 
روز عرفه یا «روز نیایش»، روزی است که حق تعالی بندگان خویش را به عبادت و طاعت خود فراخوانده و سفره‌ کرم و احسان را گسترده است.

همچنین کسانی که حج به جا می آورند باید از ظهر تا غروب شرعی این روز را در منطقه عرفات وقوف کنند زیرا که یکی از ارکان حج است.

گفتنی است همراه اول ماه گذشته (اردیبهشت) و همزمان با فرارسیدن ایام حج ابراهیمی و اعزام زوار ایرانی، بسته‌های متنوع و به صرفه ویژه حج تمتع ۱۴۰۳ خود را نیز معرفی کرده بود که از طریق این لینک قابل دسترسی است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=90481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.