• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

  • کد خبر : 81866
  • 18 آذر 1402 - 14:39
اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

همزمان با مجمع بسیجیان چهارمحال و بختیاری ، نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری اعطا شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری؛ اجلاسیه مجمع بسیجیان چهارمحال و بختیاری با حضور ریاست سازمان بسیج مستضعفین در مجتمع لاله شهرکرد برگزار و از ۴۰ نخبه تجلیل و تندیس درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل شرکت ورق خودرو اعطا شد.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان چهارمحال و بختیاری  گفت: طرح اعطای نشان اقتصاد مقاومتی از سال ۱۴۰۱ شروع شده است. سلمان گنجی افزود: بر اساس این طرح  واحد های صنعتی بزرگ، برابر فرم های ارزیابی ارسالی از سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، توسط ارزیابان، مورد ارزیابی قرار گرفتند که در این طرح تعدادی از واحد های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری   در بررسی های بعمل آمده موفق به کسب امتیاز لازم شدند.

وی ادامه داد:  اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به واحدهای تولیدی که حائز امتیاز می شوند، مشروط بر این بود که دارای پایگاه بسیج کارگری بوده و با شرکت های دانش بنیان همکاری مستمر داشته باشند. گنجی افزود: تولید بالا و سود آوری برای ارزیابی این واحدها مهم  است و یکی از شروط دیگر این بوده که در زمان تحریم تعطیل یا نیمه تعطیل نشده باشند، یا حتی در این برهه زمانی پیشرفت قابل توجه ، توسعه و سود آوری داشته باشند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:‌ در این مرحله شرکت ورق خوردرو امتیاز استانی را کسب و برای رقابت در مرحله کشوری به سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور معرفی گردیدند و امروز در اجلاسیه مجمع بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری  با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور، نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی استانی به حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو اعطا شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=81866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.