• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

اعطای تسهیلات تکلیفی جهش تولید مسکن، با جدّیت در بانک سینا دنبال می‌شود

  • کد خبر : 82323
  • 28 آذر 1402 - 14:19
اعطای تسهیلات تکلیفی جهش تولید مسکن، با جدّیت در بانک سینا دنبال می‌شود

مدیرعامل بانک سینا گفت: مطابق با سیاست‌های دولت سیزدهم و بر اساس تکالیف ابلاغی از سوی بانک مرکزی، اعطای تسهیلات تکلیفی جهش تولیدمسکن، با جدّیت در این بانک دنبال می‌شود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‍‌عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی مدیر عامل بانک سینا با تأکید بر عزم و اراده این بانک در خصوص اعطای تسهیلات تکلیفی در حوزه جهش تولید مسکن، تصریح کرد: پرداخت تسهیلات تکلیفی از طریق فراگیری مالی و دسترسی قاطبه مردم به نظام پولی و مالی کشور، نتایج مطلوبی را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: نظام اقتصادی ما بر پایه نظام بانکی است و این موضوع ایجاب می‌کند با همفکری و هماهنگی دولت، مجلس و نظام بانکی، بتوان از تمام ظرفیت بانک‌ها در جهت خدمت‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به مردم به ویژه در بخش مسکن استفاده کرد.

مدیرعامل بانک سینا ضمن اشاره به موضوع ناترازی بعضی از بانک‌های کشور، خاطرنشان کرد: یکی از عمده‌دلایل بروز پدیده ناترازی در بانک‌ها، عدم تطابق میان سررسید دارائی‌ها و بدهی‌های بانک‌ها است.

به گفته فتحعلی، موضوع ناترازی بانک‌ها، معلول مدیریت عملکرد بانک و نیز ابلاغ تکالیف به بانک‌های ناتراز است.

وی، مسئله ادغام بانک‌های ناتراز را به عنوان یکی از روش‌های تجربه‌شده در دنیا عنوان کرد و گفت: چنانچه به هر دلیلی شرایط برون‌رفت از بحران ناترازی، فراهم نشود، راه نجات ناترازی بانک‌ها فرایندهایی نظیر ادغام یا تجمیع یک‌جانبه یا دوجانبه بر اساس استانداردهای حسابداری است که می تواند یک اتفاق خوب در صنعت بانکداری باشد.

مدیرعامل بانک سینا ابراز امیدواری کرد: بر اساس رویه و رویکرد اصلاحی که در مدیریت بانک مرکزی وجود دارد، موضوع ناترازی بعضی بانک‌ها بهبود یافته و به حداقل ممکن، تقلیل یابد

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=82323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.