• امروز : یکشنبه - ۶ مهر - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تحویل چک هزار میلیارد ریالی خسارت آتش‌سوزی به منطقه آزاد انزلی ادامه پیشتازی بانک ملی ایران در حمایت از تشکیل خانواده / پرداخت بیش از ۵۵ هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج در نیمه اول سال ۱۴۰۴ ارتقای توان مالی و تسهیلات‌دهی بانک مسکن با توسعه بانکداری شرکتی نقش بی بدیل بانک مسکن در توسعه بخش مسکن کشور/ بانک مسکن بازوی اجرایی دولت در تولید مسکن است الزام به استعلام اقامتگاه اصلی مشتریان بانک مسکن از سامانه املاک و اسکان حضور بانک توسعه تعاون در بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه الکامپ سیزدهمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد؛ معرفی ۳۰ برنده با ترکیبی از جوایز ارزشمند سیاست محوری بانک توسعه صادرات ایران در حمایت از شرکت‌های کوچک و متوسط معرفی سوپراپلیکیشن «سان» پرداخت نوین در نمایشگاه الکامپ برگزاری آیین اختتامیه جشنواره آوای غدیر در آستانه سالروز تأسیس بانک صنعت و معدن افتتاح ساختمان جدید سرپرستی استان خوزستان بیمه کوثر

3

اطلاعیه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره به‌روزرسانی سامانه‌ها

  • کد خبر : 82617
  • 04 دی 1402 - 14:54
اطلاعیه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره به‌روزرسانی سامانه‌ها

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با هدف ارائه خدمات آنلاین گسترده‌تر و با کیفیتی بهتر، در حال ارتقا و به‌روزرسانی سامانه‌های مختلف به‌ویژه نرم‌افزار همراه‌بانک است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بدین وسیله به اطلاع مشتریان ارجمند و گرامی می‌رساند با توجه به استقبال گسترده اقشار مختلف جامعه از خدمات آنلاین بانک و افزایش چشمگیر تعداد مشتریان و همچنین افزایش تعداد وام‌های پرداختی که در مقایسه با سایر بانک‌ها عدد کم‌نظیری است، سامانه‌های بانک با حجم بار مضاعفی در روزهای اخیر روبه‌رو بوده است.
علت کندی ایجاد شده در استفاده از سامانه‌ها و همچنین اختلال‌هایی که در برخی از ساعات اوج تراکنش‌ها در سامانه‌هایی همچون همراه‌بانک «مهریران» رخ داده،‌ همین مسئله بوده که ممکن است در روزهای آتی نیز تکرار شود. بانک از صبر و بردباری مشتریان سپاسگزار است.
ضمن عذرخواهی از همه مشتریان وفادار خود، ‌به اطلاع می‌رساند که به‌طور ویژه و با هدف ارائه خدمات آنلاین گسترده‌تر و با کیفیتی بهتر، در حال ارتقا و به‌روزرسانی سامانه‌های مختلف به‌ویژه نرم‌افزار همراه‌بانک هستیم. به زودی و ضمن برطرف شدن برخی اختلال‌های ایجاد شده، شاهد ارائه خدماتی شایسته‌تر به همراهان بانک مهربانی‌ها خواهیم بود.
مشتریان می‌توانند برای دریافت خدمات پایه بانکداری الکترونیک، از طریق نسخه جدید نت‌بانک https://ib.qmb.ir/netway/index اقدام کرده و برای دریافت نام کاربری و رمز عبور نت‌بانک، از لینک https://ib.qmb.ir/netway/userAccount/signUp استفاده کنند.
همچنین مرکز ارتباط با مشتریان بانک (۰۲۱۴۳۲۲) به‌صورت ۲۴ساعته و در ۷ روز هفته آماده پاسخگویی به پرسش‌های مشتریان است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=82617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.