• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

اصفهانی‌ها پیشگام دریافت خدمات آنلاین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

  • کد خبر : 77148
  • 21 شهریور 1402 - 12:35
اصفهانی‌ها پیشگام دریافت خدمات آنلاین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

استان اصفهان با کسب بیشترین تعداد نصب نرم‌افزار همراه‌بانک «مهریران» و پرداخت وام آنلاین در سال جاری در صدر جدول استانی خدمات غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران قرار گرفته است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، همراه‌بانک «مهریران» یکی از اپلیکیشن‌های محبوب بانکی و پرداختی کشور به شمار می‌رود و این را می‌شود از تعداد نصب‌های این اپلیکیشن در پلتفرم‌های ارائه‌کننده نرم‌افزارهای تلفن همراه نیز مشاهده کرد.
تنها تا این برهه از سال جاری ۶۵۴هزار نفر به استفاده‌کنندگان همراه‌بانک «مهریران» افزوده شده‌اند. در این بین مدیریت شعب استان‌های اصفهان، فارس و خراسان رضوی به‌ترتیب با ۳۸هزار، ۳۸هزار و ۳۶هزار نصب، بیشترین کاربران جدید را در سال جاری برای همراه‌بانک جذب کرده‌اند.
البته بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان یکی از پیشگامان ارائه خدمات غیرحضوری در شبکه بانکی تلاش کرده مجموعه‌ای از ابزارهای متنوع با کاربری آسان را در اختیار مشتریان خود قرار دهد تا دریافت بیشترین خدمات برای مشتریان از طریق ابزارهای غیرحضوری امکان‌پذیر باشد. پیشخوان مجازی و کیوبانک نیز از جمله این ابزارها به شمار می‌روند.
همین موضوع باعث شده بسیاری از افتتاح حساب‌ها و درخواست‌های وام این بانک نیز به‌صورت غیرحضوری صورت پذیرد. ۳۴۸هزار مورد وام آنلاین در سال جاری پرداخت شده که در این بخش نیز اصفهانی‌ها با حدود ۲۲هزار فقره، گوی سبقت را از سایر استان‌ها ربوده‌اند. پس از اصفهان نیز استان‌های تهران با ۲۱هزار فقره و خراسان رضوی با ۱۹هزار فقره وام آنلاین در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۸۴۷هزار فقره افتتاح حساب آنلاین نیز در سال جاری انجام داده که استان تهران با ۱۱۳هزار، اصفهان با حدود ۷۰هزار و خراسان رضوی با ۵۱هزار بهترین عملکرد را در این بخش داشته‌اند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=77148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.