• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد عملیات اجرایی بخش صنعتی وخط تولید پروژه  فروآلیاژ شیروان کلید خورد / گامی در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی خراسان شمالی برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳ سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

1

استقبال بیمه دی از ایده های نوین کسب و کار دیجیتال

  • کد خبر : 20711
  • 16 مرداد 1400 - 12:03
استقبال بیمه دی از ایده های نوین کسب و کار دیجیتال

شرکت بیمه دی با هدف ارتقای خدمات دیجیتالی و ورود به عرصه کسب و کار دیجیتال خود، در رویداد «شناسایی شرکت‌های توانمند (استارت آپها) در صنعت بیمه کشور» حضور یافت و به تبادل نظر و ایده با فعالان این حوزه پرداخت.

شرکت بیمه دی با هدف ارتقای خدمات دیجیتالی و ورود به عرصه کسب و کار دیجیتال خود، در رویداد «شناسایی شرکت‌های توانمند (استارت آپها) در صنعت بیمه کشور» حضور یافت و به تبادل نظر و ایده با فعالان این حوزه پرداخت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ این شرکت به منظور ورود به عرصه بیمه داری نوین و کسب و کار دیجیتال و همچنین بهره گیری از فناوری های روز این حوزه، در رویداد «شناسایی شرکت‌های توانمند (استارت آپها) در صنعت بیمه کشور» شرکت کرد و برخی نیازهای فن آورانه خود را جهت شناسایی و دریافت پیشنهادات از سوی تیم های شرکت کننده تشریح کرد.در این گردهمایی آنلاین که بیش از ۱۶۰ نفر از تیم های نوآور حضور داشتند، ۱۶ نیاز فناورانه صنعت بیمه کشور با هدف ایجاد همکاری بین شرکت‌‌های دانش‌‌بنیان و خلاق با شرکت‌های بیمه‌گر مطرح گردید که دو محور نیازمندی در حوزه های خلق باشگاه مشتریان و سازماندهی بازاریابان دیجیتال به شیوه های کارآمد توسط معاونت برنامه ریزی و توسعه کسب و کار بیمه دی ارائه شد.گفتنی است بیمه دی در جهت توسعه خدمات نوین و خلق تجربه منحصر به فرد برای مشتریان خود از کلیه ایده‌های خلاقانه استقبال می‌نماید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=20711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.