• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

استفاده از پلتفرم محتوای خودروی ال‌جی (webOS) در برند لوکس جنسیس گروه هیوندای موتور

  • کد خبر : 79977
  • 16 آبان 1402 - 15:35
استفاده از پلتفرم محتوای خودروی ال‌جی (webOS) در برند لوکس جنسیس گروه هیوندای موتور

ال‌جی برای ارائه تجربه‌های کاربری اطلاعات سرگرمی در مدل‌های جدید جنسیس توانمندی‌های خود را با گروه هیوندای موتور و یوتیوب به اشتراک می‌گذارد.

ال‌جی الکترونیکس (LG) اعلام کرد که از سیستم اطلاعات سرگرمی خودرویی خود، مجهز به سیستم عامل webOS مخصوص خودرو که پلتفرم محتوای خودروی این شرکت است، در مدل‌های جدید Genesis گروه هیوندای موتور (شرکت هیوندای موتور، کمپانی کیا، جنسیس) استفاده خواهد کرد. در ۳۱ اکتبر ال‌جی برای معرفی webOS خودرو به برند لوکس هیوندای، Genesis، و انجام مذاکرات برای همکاری به منظور ارتقاء تجربه سرگرمی خودرویی از گروه هیوندای موتور (Hyundai) و YouTube در مراسمی در لس آنجلس آمریکا میزبانی کرد.

مدل‌های جدید جنسیس هیوندای به یک سیستم اطلاعات سرگرمی که از webOS خودرو به بهترین نحو بهره‌برداری می‌کند مجهز خواهند بود. اکنون سرنشینان صندلی‌های جلو و عقب می‌توانند به راحتی از تماشای محتواهای با کیفیت بالایی که عادت داشتند همیشه بر روی تلفن هوشمند یا تلویزیون خود تماشا کنند با رعایت مقررات ایمنی و رانندگی لذت ببرند. نمایشگرهای اطلاعات سرگرمی می‌توانند محتوا را همراه با کیفیت صدای فراگیر مهندسی  شده توسط جنسیس پخش کنند. 

این همکاری به دلیل این که اولین رونمایی از پلتفرم محتوای خودروی ال‌جی به شمار می‌رود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ال‌جی سیستم webOS مخصوص به خودرو را برای توسعه تجربه‌های کاربری و خدمات منحصر به فرد به جاده‌ها معرفی نمود. این شرکت با استفاده از محبوبیت ثابت شده خود و webOS با دسترسی‌پذیری آسان که در بازار تلویزیون‌های هوشمند به فروش مجموعاً ۲۰۰ میلیونی دست یافته است، نسخه جدیدی از webOS را برای خودروها توسعه داد تا رانندگان و سرنشینان بتوانند از مجموعه گسترده‌ای از خدمات OTT شامل YouTube در یک کابین خودروی بهینه‌سازی شده لذت ببرند.

ال‌جی، هیوندای و یوتیوب در یک همکاری نزدیک برای قابل استفاده کردن اپلیکیشن مخصوص تلویزیون یوتیوب در WebOS مخصوص خودرو تلاش کردند تا تجربه کاربری بهینه‌سازی شده‌ای از تماشا در خودرو را فراهم نمایند.

ال‌جی که همیشه در صف اول نوآوری در بازار اطلاعات سرگرمی بوده است پیوسته تجربه‌های کاربری رانندگی و سرنشینان را با به تصویر کشیدن فن‌آوری و بینشی که طی دهه‌ها فعالیت در فضای صنایع تلویزیون و لوازم خانگی اندوخته است ارتقاء می‌دهد.  

باسیستم webOS خودرو، کاربران می‌توانند به راحتی از محتواهای متنوع موجود بر روی تلویزیون‌ها خانگی در حین سفر با خودروی خود لذت ببرند. این پلتفرم با امتداد دادن فضای زندگی افراد به درون خودروهایشان تجربه‌های کاربری متمایزی را به دنیای حمل و نقل می‌آورد که به زمانی از زندگی که در سفر صرف می‌شود ارزش‌های بیشتری بیافزاید.

Kwon Hae-young معاون مدیرعامل مرکز توسعه بین‌المللی گروه هیوندای موتور در این‌باره گفت: “به لطف توسعه فن‌آوری SDV (خودروهای نرم افزار محور) ، مردم می‌توانند محتواهای ویدئویی متنوعی را در خودروهای خود تماشا کنند. ما برای فراهم کردن تنوع و ارزش بیشتر در تجربه‌های کاربری در خودرو برای مشتریان خود به گسترش همکاری‌های خود با شرکت‌های جهانی تأمین محتوا ادامه می‌دهیم.”

Tony Archibong مدیرعامل Global Product Partnerships در یوتیوب گفت: “یوتیوب وسعت و عمق محتوای صوتی و تصویری بهینه‌سازی شده‌ای را برای سرگرمی‌های داخل خودرو ارائه می‌دهد. ما به مشارکت در این همکاری که سیستم‌های سرگرمی داخل خودرویی را به مرحله جدیدی می‌برد افتخار می‌کنیم. “

Eun Seok-hyun مدیرعامل شرکت راهکارهای تجهیزات اتومبیل ال‌جی دراین‌باره گفت: “ال‌جی تعهد خود به معرفی پیشرفته‌ترین تجهیزات اتومبیل، شامل سیستم عامل webOS خودرو را حفظ خواهد نمود زیرا کوشش ما بر این است که در حین تأمین تقاضاهای متنوع خودروسازان تجربه کاربری مشتریان را نیز چه برای راننده و چه سرنشینان ارتقاء دهیم.”

ال‌جی با برخورداری از درکی غنی از مشتریان و محیط‌های زندگی آن‌ها در ماه سپتامبر یک کنفرانس خبری را در IAA Mobility 2023  در شهر مونیخ آلمان برگزار کرد که در آن مدیرعامل ال‌جی آقای William Cho در خصوص دیدگاه شرکت و چشم‌انداز آن برای آینده صنعت حمل و نقل را با تم “Life’s  Good را به جاده‌ها می‌بریم” سخنرانی نمود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=79977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.