• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

1

از خدمات ۳۶۰ درجه امداد خودرو سایپا رونمایی شد

  • کد خبر : 84824
  • 15 بهمن 1402 - 16:05
از خدمات ۳۶۰ درجه امداد خودرو سایپا رونمایی شد

شرکت امدادخودرو سایپا جهت پوشش همه جانبه نیازهای خدمات خودرویی مشتریان اقدام به طراحی ۳۶۰ درجه انواع خدمات خود با قابلیت های منحصر به فرد در ارائه خدمات به خودرو های تولیدی گروه خودروسازی سایپا کرد.

شرکت امدادخودرو سایپا جهت پوشش همه جانبه نیازهای خدمات خودرویی مشتریان اقدام به طراحی ۳۶۰ درجه انواع خدمات خود با قابلیت های منحصر به فرد در ارائه خدمات به خودرو های تولیدی گروه خودروسازی سایپا کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپانیوز، مشتریان عزیز می توانند از طریق ثبت درخواست در سایت، اپلیکیشن و تماس تلفنی از خدمات خودرو در محل مشتری امدادخودرو سایپا استفاده کنند و دیگر نیازی به مراجعه حضوری جهت انجام تعمیرات حتی در روزهای تعطیل را ندارند.

انجام انواع سرویس های خودرو( تعویض روغن موتور و گیربکس، فیلتر ها و…) انواع بازدید فنی پیش از سفر شامل بازدید جلوبندی، روغن موتور و … نصب انواع آپشن،انجام انواع تعمیرات در محل(تعویض باتری، رادیاتور، لنت ها، انواع رله، ترموستات و بسیاری از نیاز های تعمیراتی خودرو) از جمله خدمات قابل ارائه واحد خدمات خودرو در محل مشتری شرکت امداد خودرو سایپا است.

یکی دیگر از خدمات جذاب خدمات ۳۶۰ درجه شرکت امداد خودرو سایپا، انواع اشتراک خدمات امدادی این شرکت است که مشتری با خرید آن دیگر نگران هزینه ها و دغدغه خرابی و حمل خودروی تصادفی در سراسر جاده های کشور نیست. 

حمل خودرو به دلیل نقص فنی و حوادث تا نزدیکترین نمایندگی یا تعمیرگاه تا شعاع تعیین شده، رفع عیب در محل در صورت امکان، رفع پنچری یا تعویض با زاپاس سالم، باتری به باتری، عیب یابی سیستم شارژ باتری، تعویض باتری، پرداخت هزینه انتقال سرنشین در موارد ناشی از تصادف از جمله خدمات قابل ارائه به دارندگان اشتراک خدمات امدادی شرکت امداد خودرو سایپا است.

گارانتی بدنه امداد خودرو سایپا نیز  یکی دیگر از خدمات جذاب شرکت امداد خودرو سایپا است که مشتریان عزیز می توانند با خرید انواع اشتراک گارانتی بدنه در قالب کارت طلایی سایپا  خدمات متفاوتی در صورت بروز انواع خسارت ناشی از حادثه، تصادف و سرقت خودرو دریافت کنند.

تعویض خودرو در خسارت و سرقت کلی، تعدیل یا حذف فرانشیز سهم مشتری در محصولات متناسب با انتظار مشتری (بر خلاف شرکت های بیمه ای، خسارت به صورت کامل از جانب شرکت امداد خودرو سایپا  پوشش داده می شود) تعمیر خودروی آسیب دیده با قطعات اصل و تجهیزات استاندارد بدون دغدغه مشتری توسط نمایندگی های مجاز گروه سایپا، تامین قطعات مورد نیاز مشتری توسط شرکت و به دور از نگرانی های کمبودقطعه، پوشش نوسانات قیمت قطعات، نظارت شرکت بر کیفیت و سرعت ارائه خدمات، پشتیبانی و پاسخگویی همه جانبه و سریع از مزایای دارندگان اشتراک کارت طلایی سایپا ( گارانتی بدنه) است.

مشتریان می توانند از طریق مراجعه به سایت به نشانیwww.emdadsaipa.ir، اپلیکیشن امداد خودرو سایپا یا از طریق  تماس تلفنی با شماره ۰۹۶۵۵۰ درخواست خدمات امدادی کنند. همچنین مشتریان  جهت ثبت خدمات خودرو در محل و خرید گارانتی بدنه کارت طلایی سایپا می توانند علاوه بر مراجعه به سایت و یا اپلیکیشن امداد خودرو سایپا با شماره تلفن ۸۴۴۴۴ ۰۲۱داخلی ۳ تماس حاصل کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=84824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.