• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

توسعه فناوری دیجیتال بانک مسکن در مسیر ارتقای خدمات و جذب مشتریان عملکرد مثبت بانک توسعه صادرات ایران در تامین مالی و پرداخت تسهیلات به صادرکنندگان بانک صنعت و معدن ظرفیت‌های ارزشمندی برای نقش‌آفرینی در اقتصاد این استان دارد بازدید مشترک مدیرعامل بانک صنعت و معدن و نایب‌رئیس مجلس از چند واحد تولیدی و صنعتی اردبیل، نشانگر اهمیت ویژه این استان در اولویت‌های توسعه‌ای بانک بود نشست مدیرعامل بانک صنعت و معدن با فعالان اقتصادی و صنعتگران اردبیل اردبیل، دروازه توسعه صنعتی شمال‌غرب کشور؛ همراهی بانک صنعت و معدن با تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران ۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟

7

ارسال ۱۲ میلیارد پیام تراکنش بانکی در اپلیکیشن «بله»

  • کد خبر : 48104
  • 29 خرداد 1401 - 16:14
ارسال ۱۲ میلیارد پیام تراکنش بانکی در اپلیکیشن «بله»

اپلیکیشن «بله» یکی از راه های دسترسی به پیام‌های تراکنشی بانک ملی ایران است و تاکنون بیش از ۱۲ میلیارد پیام اطلاع‌رسانی از این طریق به مشتریان بانک ارسال شده است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، پیام‌های تراکنشی بانک ملی ایران از مردادماه سال ۱۳۹۶ علاوه‌ بر پیامک، از طریق پیام‌رسان بانکی «بله» نیز در اختیار مشتریان قرار گرفت اما این بانک در اقدام نوآورانه‌ای دیگر و در طرح ارتباطی نوین خود از دوم اسفندماه نیز بام، نشان‌بانک و دستگاه‌های خودپرداز را به گزینه های دسترسی به پیام‌های تراکنشی اضافه کرده است.

از سویی، بانک ملی ایران در راستای توسعه حرکت همه جانبه خود به سمت تحول دیجیتال و چابکی در ارائه خدمات به مشتریان علاوه بر دریافت تراکنش ها، خدمت جذاب «مدیرت مالی شخصی» را نیز در پیام رسان «بله» ارائه کرده که با استفاده از آن امکان دسته‌بندی درآمدها و هزینه‌ها، تحلیل دخل و خرج و انجام حساب و کتاب‌های مالی هم برای مشتریان فراهم شده است.

استفاده از مدیریت مالی شخصی، تحمیل‌نکردن هزینه‌های بیشتر برای دریافت پیامک به مشتریان، دریافت سریع پیامک‌ها به‌ویژه در زمان های اوج (پیک)، حفظ سابقه تمام تراکنش‌ها برای همیشه و امکان مشاهده و دریافت پیام‌های تراکنشی در بسترهای مختلف از جمله مزایای اجرای طرح ارتباطی نوین بانک ملی ایران برای مشتریان است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=48104

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.