• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

ارجاع ارزیابی و فرآیند کارشناسی به کارشناسان رسمی مرکز وکلا و مشاوران خانواده قوه قضائیه به سامانه ۱۵۱۵

  • کد خبر : 43019
  • 20 فروردین 1401 - 13:34
ارجاع ارزیابی و فرآیند کارشناسی به کارشناسان رسمی مرکز وکلا و مشاوران خانواده قوه قضائیه به سامانه ۱۵۱۵

مدیریت امور نظارت و حقوقی پست بانک ایران با ارسال اطلاعیه‌ای به مدیریت شعب استان‌ها و مناطق، از ارجاع ارزیابی و فرآیند کارشناسی به کارشناسان رسمی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه از طریق سامانه الکترونیکی ۱۵۱۵ خبر داد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، اداره کل مقررات، مجوزهای بانکی و مبارزه با پولشویی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه شماره ۰۰/۳۶۵۱۲۵ مورخ ۱۲/۱۴/ ۱۴۰۰ از پست بانک ایران خواست تا از اتخاذ رویه دوگانه در ارجاع کار کارشناسی به کارشناسان کانون کارشناسان رسمی دادگستری و کارشناسان مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه خودداری کند. 
بر اساس این گزارش، پیش از این با هدف اجرای سند تحول قوه قضائیه راه اندازی سامانه ۱۵۱۵ طی نامه ۴۰۰/۹۲۳/ش مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ رئیس شورای عالی کارشناسان رسمی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه توسط بانک مرکزی ج.ا. ا  به شبکه بانکی کشور اعلام شده بود.
در این سامانه تمام فرآیندهای کارشناسی به صورت کاملا الکترونیک اعم از دریافت پیش پرداخت حق الزحمه، گزارش کارشناسی، امضا، ممیزی و نظارت بر امور مربوطه انجام می شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=43019

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.