• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

5

ارتباط منسجم بانک ملی ایران با جامعه بزرگ مشتریان با اقدامات روابط عمومی محقق می‌شود

  • کد خبر : 89288
  • 30 اردیبهشت 1403 - 14:16
ارتباط منسجم بانک ملی ایران با جامعه بزرگ مشتریان با اقدامات روابط عمومی محقق می‌شود

مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ضمن دیدار با کارکنان بخش‌های مختلف اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران گفت: ارتباط منسجم این بانک با جامعه بزرگ مشتریان با اقدامات روابط عمومی محقق می‌شود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ ابوالفضل نجار زاده با همراهی فرشاد شهید زاده نائینی مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، سعید صنیعی رئیس اداره کل حوزه مدیریت و سید مجتبی قدسی رئیس اداره کل روابط عمومی ضمن دیدار صمیمانه با کارکنان بخش‌های مختلف اداره کل روابط عمومی، این روز را به آن‌ها تبریک گفت.
نجارزاده دراین دیدار روابط عمومی را به مثابه پلی میان مشتریان و بانک ملی ایران دانست و گفت: مجموعه عملکرد این اداره کل تصویر بانک ملی ایران را در ذهن مشتریان منعکس می‌کند.

این بانک در خدمت مشتریان بسیاری‌ست که عملکرد شما در روابط عمومی برای برقراری ارتباط هر چه بهتر و بیشتر با جامعه بزرگ مشتریان، اهمیت بسزایی دارد.
وی بیان کرد: بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳ برنامه های متعددی در دست اقدام دارد که موفقیت این برنامه ها در گرو برنامه ریزی اداره کل روابط عمومی در تولید محتوای موثر، تبلیغات و اطلاع‌رسانی دقیق، صحیح و هدفمند است.
مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به نقش روابط عمومی در انتقال نقطه نظرات هیأت مدیره بانک به بدنه کارکنان گفت: اداره کل روابط عمومی نقش مهمی در ارتباط هیأت مدیره و خانواده بزرگ بانک ملی ایران دارد؛ ازاین‌رو علاوه بر انتقال نقطه نظرات هیأت مدیره به کارکنان باید ایده‌ها و دغدغه‌های کارکنان نیز از سوی روابط عمومی به مدیران ارشد منتقل شود.

گفتنی است؛ ابوالفضل نجارزاده از بخش‌های مختلف اداره کل روابط عمومی بازدید کرد و ضمن اطلاع از عملکرد هر یک از بخش ها، رهنمودهای لازم برای بهبود و ارتقای عملکرد این اداره کل را ارائه کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=89288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.