• امروز : شنبه - ۱۶ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

معامله ۱۰۴ هزار تن محصول در تالار صادراتی بورس کالا پیام تبریک مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره صندوق قرض‌الحسنه شاهد به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر انتقال شعبه مرکزی بانک توسعه صادرات ایران به مکان جدید تعداد سبدگردان‌های بورس به ۱۳۰ شرکت رسید + ویدئو افزایش تعداد نهادهای خدمات‌دهنده در بازار سرمایه ایران/ تعداد نهادهای مالی خدمات‌دهنده به سرمایه‌گذاران در پایان سال ۱۴۰۳ به ۲۶۷ نهاد رسید/ این گفت‌وگو را تصویری ببینید + ویدئو رشد ۶۰ درصدی ارزش صندوق‌های سرمایه‌گذاری/ تعداد یونیت‌هلدرها به ۹ میلیون رسید/ ساختار صندوق‌های مبتنی بر ابزار مشتقه در کمیته تدوین مقررات تصویب شد/ ایجاد صندوق‌هایی که یونیت‌هایشان در بستر بلاک‌چین معامله می‌شود، در برنامه‌ سازمان بورس است پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن با هم افزایی و همراهی کارکنان بانک مسکن گلستان مسیر توسعه فناورانه بانک مسکن پیام تبریک مدیر عامل بانک سینا به مناسبت روز جمهوری اسلامی دیدار نوروزی مدیرعامل بیمه ایران با معاون اول رئیس جمهور پرداخت بیش از ۵۲ هزار فقره تسهیلات بانک صادرات ایران به بازنشستگان کشوری به مناسبت عید سعید فطر

6

ارتباط مدیران بانک مسکن با مشتریان یک ضرورت است

  • کد خبر : 8694
  • 15 بهمن 1399 - 14:44
ارتباط مدیران بانک مسکن با مشتریان یک ضرورت است

عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی با تاکید بر ضرورت ارتباط مستقیم مدیران بانک با مشتریان گفت: این ارتباط با مردم باید مستمر و پیوسته باشد که در اشکال مختلف خود در تمام سطوح بانک می تواند حائز نکات مثبت و واجد مزایایی باشد.

به گزارش رویداد خبربه نقل از بانک مسکن-هیبنا، مدیران بانک مسکن در راستای مشتری مداری و ایجاد پل ارتباطی بین مدیران و مشتریان، به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت مستقیم از طریق مرکز ارتباط با مشتریان در ایام دهه فجر از ساعت ۱۰ تا ۱۲ پاسخگوی مشتریان بانک هستند.

در همین زمینه روز گذشته سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن پاسخگوی مشکلات مشتریان در خصوص خدمات بانکی و امور شعب بود.

فاضلیان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا در خصوص بیشترین مشکلات و دغدغه های مشتریان این بانک اظهار داشت: سوالات مشتریان مربوط به بخش‌های مختلف از جمله روند پرداخت تسهیلات، افزایش تسهیلات مسکن و موضوعات مرتبط با خدمات بانک بود.

وی افزود: بانک مسکن خود را متعهد می داند تا حداکثر مساعی خود را برای انجام بهتر امور و خدمات در جهت تسهیل خدمات برای مردم به کار بگیرد.

عضو هیات مدیره بانک مسکن با تاکید بر ضرورت ارتباط مستقیم مدیران با مردم گفت: رسالت وجودی تمام مدیران و خدمتگزاران نظام اسلامی، ارتباط مستقیم با بدنه جامعه است تا بتوانند به سهم خود بخشی از مشکلات مردم را رفع کنند.

وی ادامه داد: ارتباط مستقیم با بدنه جامعه ضمن اینکه امکان در جریان قرار گرفتن مدیران با مشکلات مردم را فراهم می کند، می تواند زبان مشترک مردم و مسئولان را تقویت کند.

فاضلیان با بیان اینکه مدیران ناگزیر هستند با مردم به صورت مستقیم در ارتباط باشند، گفت: این اتفاق قطع به یقین اشراف مسئولان در هر رده ای با مردم را بیشتر می کند.

معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن افزود: این ارتباط از آنجایی که به طور طبیعی امکان آشنایی بدنه سیاستگذار با مشکلات جامعه را بیشتر می کند، می تواند درگاهی باشد تا برخی از مردم بتوانند دغدغه های خود را بیان و کاستی ها را به مدیران گوشزد کنند.

عضو هیات مدیره بانک مسکن تاکید کرد: به هر تقدیر این ارتباط با مردم باید مستمر و پیوسته باشد که در اشکال مختلف خود در تمام سطوح بانک می تواند حائز نکات مثبت و واجد مزایایی باشد. این ارتباط در همه ابعاد می تواند تاثیرات خود را در توسعه سازمانی بانک مسکن، انجام خدمات متنوع و سایر مسائل به ارمغان داشته باشد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=8694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.