• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

ارائه چشم‌انداز ” آینده‌ی پایدار“ توسط فن‌آوری‌های با مصرف بهینه انرژی ال‌جی در نمایشگاه IFA 2023

  • کد خبر : 76724
  • 12 شهریور 1402 - 17:48
ارائه چشم‌انداز ” آینده‌ی پایدار“ توسط فن‌آوری‌های با مصرف بهینه انرژی ال‌جی در نمایشگاه IFA 2023

ال‌جی با جدیدترین فن‌آوری‌ها و راه‌کارهای پمپ حرارتی خود نشان می‌دهد که به قوانین مربوط به محیط‌زیست پایبند است.

ال‌جی الکترونیکس (LG) با برگزاری یک جلسه توجیهی فن‌آوری در نمایشگاه IFA 2023 جدیدترین محصولات و فن‌آوری‌های کم مصرف خود را برای تأکید بر تعهد این شرکت به تحقق آینده پایدار معرفی می‌کند.

این جلسه توجیهی با موضوع “نحوه پاسخ به تغییرات اقلیمی- فن‌آوری‌های اصلی ال‌جی در راستای پایداری محیط زیست” اهمیت الکترونیکی‌سازی را برجسته‌تر می‌کند؛ یکی از چشم‌اندازهای کلیدی ال‌جی تمرکز بر استفاده از فن‌آوری‌های بنیادی پیشرفته برای ارتقاء بهره‌وری انرژی است. در جلسه توجیهی Peter Verkempynck معاون ارشد فروش B2B راه‌کارهای تهویه مطبوع ال‌جی در خصوص سنگ بنای استراتژی الکترونیکی‌سازی ال‌جی که پیشبرد فن‌آوری پمپ حرارتی این شرکت است سخنرانی کرد. 

از آن‌جا که ال‌جی توانایی طراحی و تولید فن‌آوری‌های بنیادی، قطعات و محصولات خود را دارد می‌تواند لوازم خانگی مطمئن با عملکردی بی‌نظیر به مشتریان ارائه کند. استراتژی توسعه و تولید درون-شرکتی (in-house) به نحوی فعالانه منجر به پیشرفت قطعات اصلی شامل کمپرسورها و موتورهای استفاده شده در سیستم‌های گرمایشی، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) ال‌جی شده است.

یکی از راه‌کارهای برجسته پمپ حرارتی معرفی شده در جلسه توجیهی LG Therma V™ R290 Monobloc Air-to-Water Heat Pump (AWHP) بود که گرمایشی قدرتمند برای ایجاد یک محیط گرم و راحت فراهم می‌کند. پمپ حرارتی پیشرفته AWHP از مجموعه‌ای از فن‌آوری‌های افزایش بهره‌وری انرژی ال‌جی برخوردار بوده و از مبرد R290 که توان گرمایش جهانی (GWP) آن بسیار ناچیز و معادل ۳ است استفاده می‌کند. این راه‌کار با برخورداری از ویژگی پشتیبانی از راه دور که قابلیت به‌روزرسانی سریع نرم‌افزار و کاربرد آسان تنظیمات نصب را فراهم می‌کند فرآیند نگهداری آسانی نیز دارد.

فن‌آوری پمپ حرارتی مورد استفاده در Therma V R290 Monobloc در مجموعه‌ای ‌از لوازم خانگی کم‌مصرف ال‌جی شامل خشک‌کن‌های مجهز به پمپ حرارتی و مدل لباسشویی-خشک‌کن نیز به کار رفته است. خشک‌کن LG DUAL Inverter Heat Pump با استفاده از دو سیلندر که به صورت همزمان برای فشرده‌سازی گاز مبرد کار می‌کنند زمان فرآیند خشک‌کردن را کوتاه‌تر کرده و نسبت به خشک‌کن‌های معمولی عملکرد بهتری دارد. همچنین لباسشویی-خشک‌کن نسل دوم LG SIGNATURE که به تازگی رونمایی شده است به ماژول خشک‌کن پمپ حرارتی اینورتر اختصاصی ال‌جی مجهز شده است که بهره‌وری انرژی و نتایج خشک‌ کردن بهتری ارائه کرده و صدمه کمتری به لباس‌ها وارد می‌کند.

به علاوه، کاربران می‌توانند برای دستیابی به یک تجربه کاربری هوشمندتر و راحت‌تر تمامی لوازم خانگی هوشمند خود را به صورت یکپارچه به پلتفرم خانه هوشمند ال‌جی به نام LG ThinQ متصل کنند. اپلیکیشن ThinQ امکان کنترل آسان هر یک از لوازم خانگی، مدیریت کل سیستم HVAC و نظارت آنی بر ذخیره‌سازی و مصرف انرژی را فراهم می‌کند.

Lyu Jae-cheol مدیرعامل شرکت راه‌کارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس در این باره گفت:”فن‌آوری‌های پیشرفته و راه‌کارهای پایدار معرفی شده در جلسه توجیهی امروز در نمایشگاه IFA 2023 با هدف کمک به مصرف‌کنندگان در زمان حال و آینده طراحی شده‌اند. ال‌جی با لوازم خانگی سازگار با محیط زیست و استراتژی تجاری خود به ایجاد تغییری مثبت برای مردم و زمین ادامه خواهد داد.”

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی (سالن۱۸، Messe Berlin) در نمایشگاه IFA 2023  از اول تا پنجم سپتامبر می‌توانند از نوآوری‌های کاهش مصرف انرژی برای ارائه یک سبک زندگی پایدارتر دیدن کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=76724

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.