• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

ارائه نسخه بتای One UI 6 برای کاربران گلکسی S23 سامسونگ

  • کد خبر : 75298
  • 23 مرداد 1402 - 18:11
ارائه نسخه بتای One UI 6 برای کاربران گلکسی S23 سامسونگ

سامسونگ الکترونیکس از ارائه نسخه بتای رابط‌کاربری One UI 6 خود برای کاربران سری گلکسی S23 خبر داد.

One UI 6 مبتنی بر اندروید ۱۴ است و تجربه‌ای به مراتب کاربرپسندتر ارائه می‌دهد. این رابط کاربری، مجموعه کاملی از بهبودها و ارتقاهای جدید شامل محیط کاربری ساده‌تر و گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتری را در اپلیکیشن‌ها و قابلیت‌های گلکسی S23 به ارمغان می‌آورد.      

عرضه نسخه بتا مقدمه‌ای مهم برای انتشار نسخه اصلی One UI 6 است، زیرا امکان جمع‌آوری و تحلیل‌ بازخوردهای کاربر واقعی را فراهم می‌کند. بدین ترتیب می‌توان اطمینان حاصل کرد که به‌روز‌رسانی رسمی رابط‌کاربری که در آینده عرضه می‌شود، کاربران را از بهترین تجربه ممکن بهره‌مند می‌کند. 

جانگ‌هیون یون، مدیر تیم نرم‌افزاری بخش تجربه موبایل سامسونگ گفت :« هدف ما از ارائه و به‌روزرسانی رابط‌ کاربری One UI این است که بتوانیم اولویت‌ها و ترجیحات منحصربه‌فرد کاربران را در تمام بخش‌ها و جنبه‌های گوشی‌های موبایل خود منعکس کنیم. هر نسخه جدید One UI پاسخی است به نیازهای جامعه کاربران ما و اکنون نیز برای خلق تجربه‌ای غنی‌تر و بصری‌تر مشتاقانه منتظر بازخورد کاربران در نسخه One UI 6 هستیم.»

سادگی و سهولت در دسترسی

اولین قدم تاثیرگذار One UI 6 برای کسب رضایت کاربر زیبایی آن در عین سادگی است. بسیاری از عناصر بصری در این نسخه‌ برای ایجاد هرچه بیشتر ظاهر و احساسی مدرن‌ بهینه شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به فونت پیش‌فرض جدید و جذاب و همچنین ایموجی‌های جدید در صفحه کلید سامسونگ اشاره کرد. همچنین Quick Panel در این نسخه به یک طرح به‌روز شده، ارتقا یافته تا کاربران به قابلیت‌ها و برنامه‌هایی که بیشتر استفاده می‌کنند دسترسی آسان‌تری داشته باشند. علاوه بر این در زمان‌های فعالیت یا حین حرکت راحت‌تر به تنظیمات صفحه نمایش دسترسی خواهید داشت، چرا که نوار کنترل روشنایی نمایشگر به طور پیش‌فرض در Quick Panel موجود است. علاوه بر این، یک گزینه دسترسی فوری جدید نیز به Quick Panel اضافه شده است و اکنون می‌توانید در بالای صفحه سمت راست، انگشت خود را به سمت پایین حرکت دهید و دسترسی سریع‌تری به تنظیمات پیدا کنید.

راه‌های بیشتر برای شخصی‌سازی بیشتر

رابط‌کاربری One UI 6 به شکل عالی و جدیدی طراحی شده تا کاربران قادر باشند تجربه گلکسی را براساس عادات و علایق خود شخصی‌سازی کنند. به عبارت دیگر، این رابط کاربری با تغییراتی که پیدا کرده است اکنون به بخشی از زندگی روزمره کاربران تبدیل شده است. به عنوان نمونه، اکنون می‌توان صفحه‌های قفل (لاک‌ اسکرین) مختلفی را برای حالت‌ها و روال‌های متنوع زندگی تنظیم کرد. مثلا در زمانی که دستگاه در حالت خواب (Sleep Mode) است می‌توان صفحه قفل گوشی را بر روی تصویری آرامش بخش از یک جنگل سرسبز تنظیم کرد. همچنین یک ویجت جدید قابل شخصی‌سازی برای دوربین وجود دارد که به کاربران امکان می‌دهد از قبل حالت دوربین و مکان ذخیره عکس‌ها را انتخاب کنند، مثلا برای تصاویر حالت پرتره می‌توانید پوشه ویژه‌ای را ایجاد کنید تا عکس‌هایی که از چهره‌‌ها گرفته‌اید در این بخش ذخیره شود.

به One UI 6 Beta بپیوندید

نوآوری‌هایی که با آن آشنا شدید تنها تعدادی از ارتقاهایی است که با One UI 6 ارائه می‌شود. علاوه بر افزایش زیبایی و سطوح بالاتر شخصی‌سازی، این به‌روزرسانی کارهای روزمره شما را برای به حداکثر رساندن بهره‌وری به‌طور قابل توجهی ساده می‌کند. در زمینه امنیت و حریم خصوصی نیز One UI 6 قدرتمند عمل می‌کند و هر کاربری می‌تواند با خیال راحت و لذتی دو چندان به دنیای اطراف خود متصل شود. 

از کاربران سری گلکسی  S23دعوت می‌شود به نسخه بتای One UI 6 بپیوندند و جزو اولین کسانی باشند که آخرین پیشرفت‌های سامسونگ را امتحان کرده و بازخورد ارزشمندی از این پیشرفت‌ها به اشتراک می‌گذارند.

نسخه بتای One UI 6 از چند روز پیش در کشور‌هایی نظیر ایالات متحده، آلمان و کره‌جنوبی در دسترس کاربران قرار گرفته است.    

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=75298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.