• امروز : سه شنبه - ۱۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

قائم مقام مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران معرفی شدند استفاده از تمامی ابزارها و ظرفیت‌های بانک رفاه کارگران به منظور تحقق اهداف شعار سال ۱۴۰۴ سرپرست مدیریت بیمه آرمان در شعبه‌ سمنان منصوب شد اهداف عملیاتی و بسته سیاست اعتباری بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۴ ابلاغ شد / تاکید نجارزاده بر تحقق شعار سال و ادامه خروج از بنگاه‌داری دیدار مجازی مدیرعامل بیمه سینا با همکاران شعب سراسر کشور بیمه ملت در سال ۱۴۰۳ بیش از ۲۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد ضرورت باز تعریف پروژه‌های بهبود زیرساخت‌های فناوری اطلاعات بانک/ هم افزایی تمامی بخش‌های بانک با حوزه فناوری اطلاعات بیمه دی جدی تر و مصمم تر از سال قبل ،جایگاه خود را ارتقا خواهد داد سرمایه‌گذاری ۱۷۷ همتی بانک مسکن در تولید مسکن کشور/ تداوم طرح نهضت ملی با درخشش بانک مسکن بانک صادرات ایران در سال جدید موقعیت ممتاز خود در نظام بانکی را تثبیت می‌کند پرداخت ۱۳.۶هزار میلیاردریال تسهیلات تکلیفی در سال ۱۴۰۳

5

ارائه خدمات بانکی متنوع و تقویت بخش واقعی اقتصاد اولویت بانک صادرات ایران است

  • کد خبر : 58643
  • 29 آبان 1401 - 17:35
ارائه خدمات بانکی متنوع و تقویت بخش واقعی اقتصاد اولویت بانک صادرات ایران است

اولویت بانک صادرات ایران ارائه خدمات به مردم و تقویت بخش واقعی اقتصاد است و این هدف از طریق هدایت صحیح نقدینگی به سمت تولید، رعایت بهداشت اعتباری و بهره‌بردن از توانمندی‌های بانک دنبال می‌شود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، رضا صدیق در آئین افتتاحیه همایش تخصصی آموزشی مبارزه با پولشویی ویژه بازرسان مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران این بانک، با بیان این مطلب، ضرورت جلب رضایت مشتریان بانک را خاطر نشان کرد و افزود: چرخش منابع در نظام بانکی و مالی کشور، بر اقتصاد و زندگی مردم تاثیرات با اهمیتی دارد و با رعایت بهداشت اعتباری می‌توان به کاهش مشکلات در بخش‌های غیرواقعی اقتصاد کمک کرد. این موضوع برای بانک صادرات ایران به عنوان بانکی که در اقصی نقاط ایران شعبه دارد و خدمات مختلف به مردم ارائه می‌کند، حائز اهمیت است.
صدیق توجه به مشتری‌مداری را نیز از دیگر ویژگی‌های بارز بانک صادرات ایران طی ٧٠ سال گذشته برشمرد و تاکید کرد: ارائه بهترین خدمات به مردم اولویت بانک است و از هیچ کوششی در این زمینه فروگذار نخواهد شد.
وی با اشاره به ارائه محصولات و طرح‌های نوین برای ارتقای سهم از بازار بانک، تاکید کرد: بانک صادرات ایران با طراحی خدمات متنوع و روزآمد، به دنبال جلب حداکثری رضایت مشتریان و مردم است.
در این همایش دو روزه که در برج غدیر بانک صادرات ایران برگزار شد، معاون مرکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مدیر کل، معاون مدیرکل و رئیس گروه بازرسی اداره کل مبارزه با پولشویی بانک مرکزی و همچنین عضو هیئت‌مدیره، مدیر امور بازرسی و تطبیق، رئیس، معاون و سربازرس اداره کل مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم بانک صادرات ایران نیز طی سخنانی بر لزوم ارتقای کمی و کیفی خدمات بانک به مشتریان و تقویت سامانه‌های نظارتی و کنترل تاکید کردند.
بانک صادرات ایران با داشتن نزدیک به ٢۵ میلیون سپهرکارت فعال، سهم قابل توجهی از نقل و انتقال نقدینگی و تراکنش‌های شبکه بانکی را در بستری امن به خود اختصاص داده است.
همچنین این بانک با داشتن بیش از ۵٢٠٠ دستگاه خودپرداز ثابت در سطح کشور، وجود بالغ بر صدها هزار پایانه فروشگاهی، استقبال فراوان اشخاص حقیقی، حقوقی و شرکت‌ها و سازمان‌ها از اینترنت بانک، درگاه‌های IPG و میلیون‌ها استفاده‌کننده از اپلیکیشن همراه‌بانک سهم قابل توجهی در ارائه خدمات به بیش از ۴۵ میلیون مشتری خود در داخل و خارج از کشور دارد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=58643

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.