• امروز : چهارشنبه - ۱۸ مهر - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

0

ارائه خدمات بانکداری باز پست بانک ایران از طریق پلتفرم پلاتو به شرکت‌های دانش بنیان

  • کد خبر : 95453
  • 18 مهر 1403 - 16:24
ارائه خدمات بانکداری باز پست بانک ایران از طریق پلتفرم پلاتو به شرکت‌های دانش بنیان

مدیریت امور استان ها و بازاریابی پست بانک ایران بخشنامه ارائه خدمات بانکداری باز از طریق پلتفرم پلاتو به شرکت های دانش بنیان با اعمال تعرفه های جدید را به مدیریت شعب استان‌ها و مناطق ابلاغ کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، هیات مدیره بانک در مصوبه ۱۲۳۵ با هدف ارائه API خدمات بانکی به شرکت ها، فین تک ها و استارت آپ های طرف قرارداد از پیاده سازی خدمات بانکداری باز از طریق  پلتفرم پلاتو با اعمال تعرفه‌های جدید خبر داد.
این بخشنامه می افزاید: شرکت هایی که درخواست انعقاد قرارداد بانکداری باز دارند باید مستندات: کسب و کار مربوطه از جمله پروانه فعالیت، مجوزهای امنیتی تست نفوذ، افتا، مستندات کسب و کار مربوطه، نماد اعتماد و ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران (ویژه صندوق های قرض الحسنه) را به شعب ارائه کنند.
بر اساس این گزارش، بانکداری باز، ساز و کار جدیدی در صنعت بانکداری است که در آن خدماتی همانند انتقال وجه تکی، گروهی، دریافت صورتحساب، انتقال وجه بین بانکی، پایا تکی، گروهی، انتقال وجه بین بانکی ساتنا، دریافت اطلاعات شبا و… از طریق API به صورت امن در اختیار (شرکت ها قرار می گیرد و مزایایی مانند افزایش دسترسی به خدمات مالی، کاهش هزینه‌ها  و نوآوری و رقابت بیشتر را برای آنان به همراه دارد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=95453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.