• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
3

ادامه رکوردشکنی های سازمان اموال تملیکی/ فروش بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان کالا در مزایده الکترونیک

  • کد خبر : 62272
  • 22 دی 1401 - 19:02
ادامه رکوردشکنی های سازمان اموال تملیکی/ فروش بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان کالا در مزایده الکترونیک

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از ادامه روند رکوردشکنی های این سازمان در پی رمزگشایی مزایده الکترونیک ۲۶۴ اموال تملیکی خبر داد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی میزان کالاهای عرضه شده در مزایده الکترونیک ۲۶۴ را بالغ بر ۱۵۳۸ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: عمده ترین این کالاها را ماشین آلات راهسازی، خودروهای سواری، ۴۷۰ کیلوگرم زعفران شامل می شوند که به اتهام قاچاق به نفع دولت ضبط شده و در اختیار اموال تملیکی قرار گرفته بودند.

اجتهادی با بیان اینکه برخی از کالاهای عرضه شده در این مزایده به شرط صادرات ارائه شده اند، افزود: کالاهایی چون منسوجات به شرط صادرات به خارج کشور و برای کمک به اقتصاد داخلی و خروج از چرخه اقتصاد در داخل ایران و برون رفت از کشور در معرض فروش قرار می گیرند.

وی میزان فروش در این مزایده را بالاترین فروش در تاریخ سازمان خواند و گفت: در این مزایده با بالاترین میزان فروش در مزایده ها روبرو بودیم که ۸۱۷ میلیارد تومان از کالاها دارای پیشنهاد قیمت بودند و با رشد ۵۳ درصدی نسبت به قیمت پیشنهادی بیش از ۱۲۵۴ میلیارد تومان کالاها به فروش رسید.

رئیس هیئت مدیره سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با ابراز امیدواری در پی برنامه ریزی برای برگزاری مزایده های عادی و فوق‌العاده در استان ها، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه های سازمان، شاهد تعیین تکلیف سریعتر کالاها در انبارها خواهیم بود.

اجتهادی برنامه جدی سازمان متبوع خود را تعیین تکلیف کالاهای رسوبی در انبارها برشمرد و گفت: تا پایان سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ کلیه خودروهای رسوبی و ماشین آلات راهسازی موجود در انبارها را تعیین تکلیف خواهیم کرد.

گفتنی است؛ رمزگشایی مزایده الکترونیک ۲۶۴ اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با حضور اعضای هیئت مدیره، هیئت عالی نظارت و شورای فروش سازمان و نمایندگان دستگاه های نظارتی و قضایی برگزار شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=62272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.