• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

اختلال در خدمات رسانی داروخانه‌ها و آزمایشگاه‌ها بر اثر قطع برق

  • کد خبر : 15681
  • 06 خرداد 1400 - 12:41
اختلال در خدمات رسانی داروخانه‌ها و آزمایشگاه‌ها بر اثر قطع برق

اراک– رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: قطع برق باعث افزایش ازدحام در داروخانه‌ها و مراکز ارائه خدمات سلامت محور به مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، سید محمد جمالیان گفت: قطع مداوم برق به دلیل قطع شدن سیستم‌های داروخانه‌ها مطلب‌ها آزمایشگاه‌ها و و مراکز ارائه خدمات سلامت محور سبب کندی در روند ارائه خدمات و ازدحام جمعیت و افزایش احتمال انتقال ویروس کرونا خواهد شد.

وی افزود: قطعی برق می‌تواند مشکلاتی را در مراکز درمانی خصوصی و گاهی در بیمارستان‌ها به وجود آورده است.

جمالیان خاطر نشان کرد: قطعی برق در بیمارستانها و مراکز و درمانگاه‌های استان می‌تواند سبب آسیب رساندن به برخی تجهیزات نیز شود که باید برای این مهم اقدامات اساس صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: قرار داشتن در وضعیت تحریم، نداشتن ارز برای خرید تجهیزات پزشکی برای خرید و جایگزینی مجدد و حتی تعمیر آن تنها بخشی از مشکلاتی است که به وجود می‌آید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان داشت: با همکاری خوب شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، قرار بر این شده است که برق هیچیک از بیمارستان‌های استان در این روزها که با کمبود میزان برق در کشور روبرو هستیم قطع نگردد که اگر این اتفاق مهم حادث گردد کمک بسیار زیادی به بخش سلامت استان خواهد شد

وی گفت: برای درمانگاه‌ها، کلینیک‌ها، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، مطب‌ها و… تمامی مراکز ارائه خدمات بهداشتی و درمانی باید تمهیدات لازم اندیشیده شود تا مشکلی برای مدافعان سلامت، کادر بهداشت و درمان و مردم پیش نیاید.

جمالیان افزود: جا دارد از همکاری و همراهی تمامی مسئولین استان در حمایت از دانشگاه علوم پزشکی اراک به خصوص در روزهای نفس گیری که با این بیماری مهلک دست و پنجه نرم می‌کنیم تشکر و قدردانی کنیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=15681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.