• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

اختتامیه جشنواره بین المللی همام در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد

  • کد خبر : 80168
  • 20 آبان 1402 - 12:19
اختتامیه جشنواره بین المللی همام در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد

مراسم اختتامیه سومین جشنواره بین المللی همام با حمایت بانک ملی ایران و با حضور مسئولان ارشد و هنرمندان برجسته کشور در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سومین جشنواره بین المللی همام که به همت این بانک  برگزار شده بود؛ با معرفی ۵۰ هنرمند معلول به کار خود پایان داد.

اختتامیه این دوره از جشنواره بین المللی همام با استقبال گسترده توانیابان و خانواده های آنان و با حضور دکتر نجار زاده مدیر عامل بانک ملی ایران، خانم دکتر جلالی معاون وزیر میراث فرهنگی و گردشگری ،محمد نصیری رئیس کل بهزیستی تهران، حجت الاسلام شهاب مرادی و تعداد زیادی از شخصیت های فرهنگی و هنری در برج میلاد برگزار شد.

دکتر نجارزاده در این جشنواره با قدردانی از تلاش شایسته توانیابان و جانبازان در خلق آثار ارزشمند هنری، تاکید کرد: بانک ملی ایران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و برای دیده شدن هنر و استعداد توانیابان عزیز که معادن غنی استعداد، هنر، ذوق و توانایی هستند، از برگزاری این جشنواره نیز حمایت به عمل آورده است.

وی افزود: امیدوارم با حمایت بانک ملی ایران و شبکه بانکی کشور ، زمینه بهتری برای ارائه محصولات هنری و فرهنگی جامعه عزیز توانیاب فراهم شود.

دکتر نجارزاده همچنین در اختتامیه جشنواره بین المللی همام از نزدیک با هنرمندان توانیاب و معلول دیدار کرد و با آنها به گفت و گو پرداخت.

گفتنی است جشنواره بین المللی همام با حمایت بانک ملی ایران برگزار شده است و در این دوره از جشنواره  هنرمندان توانیاب و معلول از  ۲۷ استان کشور و ۱۱ کشور خارجی با ارسال آثار خود در زمینه هنرهای تجسمی، صنایع دستی، هنرهای سنتی و موسیقی در این جشنواره شرکت کردند.

این جشنواره با هدف فراهم ساختن بستر رقابتی در عرصه هنر و شناساندن نخبگان معلول و توانیاب و ایجاد زمینه حضور هرچه بیشتر این عزیزان در جامعه از تاریخ ۱۱ آبان ماه با حضور رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران شروع به کار کرد و تا تاریخ ۱۷ آبانماه در محل فرهنگستان هنر به کار خود پایان داد.

همچنین این نمایشگاه مورد توجه مسئولان و هنرمندان برجسته کشور نیز قرار گرفت، به نحوی که افرادی چون محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، ابولفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی و دیگر مسئولان و هنرمندان و ورزشکاران کشور از این جشنواره بازدید و از آثار هنرمندان شرکت کننده دیدن کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=80168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.