• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

اجرای طرح “آتی شهر” در بانک شهر همزمان با بازگشایی مدارس

  • کد خبر : 77662
  • 03 مهر 1402 - 12:45
اجرای طرح “آتی شهر” در بانک شهر همزمان با بازگشایی مدارس

مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر ضمن تبریک بازگشایی مدارس، از شروع طرح “آتی شهر” در راستای توجه به مسئولیت اجتماعی این بانک و با هدف سرمایه‌گذاری و افتتاح حساب بانکی به نام کودکان از سوی والدین آنان خبر داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، رضا قنبرزاده با بیان اینکه امروز بانک شهر به عنوان بانکی جوان، خوشنام و محبوب در میان مشتریان شبکه بانکی و شهروندان معرفی می شود، گفت: در همین راستا و به منظور ایجاد تصویری مثبت از برند بانک در جامعه کودکان و نوجوانان طرح “آتی شهر” (طرح جامع بانکداری کودک و نوجوان) را به اجرا گذاشته ایم.
قنبرزاده تصریح کرد: بانک شهر در سال جاری برنامه جدی و مستمری به منظور نفوذ در جامعه کودکان و نوجوانان در قالب طرح آتی شهر (افتتاح حساب ویژه برای کودکان و توسعه مزایای جانبی آن به مرور زمان) و طرح آتینو (طراحی اپلیکیشن بانکی، باشگاه مشتریان و وب سایت خاص کودکان و نوجوانان) در دست اقدام دارد.
وی ادامه داد: بر این اساس، در گام اول و در قالب اجرای طرح آتی شهر، بسته هایی در اختیار مدارس منتخب تهران (در مرحله اول و به صورت پایلوت) قرار داده شده است که این بسته‌ها علاوه بر اقلام تبلیغاتی، شامل کارت بانکی غیرفعال می باشد که در صورت مراجعه والدین به شعب بانک امکان افتتاح حساب برای فرزند آنان با موجودی اولیه ۵۰۰٫۰۰۰ ریال از سوی بانک فراهم شده است.
مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر در پایان با توجه به دغدغه و علاقه مندی والدین به افتتاح حساب و صدور کارت بانکی برای فرزندانشان، گفت: طرح “آتی شهر” بانک شهر فرصتی برای رفع این دغدغه و تغییر نگرش‌ها برای جایگزین شدن کارت بانکی به جای پول نقد در مخارج روزمره کودکان و نوجوانان به ویژه در فضای مدرسه است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=77662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.