• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

اتکایی ایران معین “زنگ بیمه” را نواخت

  • کد خبر : 81305
  • 09 آذر 1402 - 22:53
اتکایی ایران معین “زنگ بیمه” را نواخت

همزمان با گرامیداشت هفته بیمه، به همت بیمه اتکایی ایران‌معین «زنگ بیمه» در مدرسه پسرانه فرزندان برتر تهران به صدا درآمد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه اتکایی ایران معین، در این مراسم که عضو هیئت مدیره و سرپرست شرکت اتکایی ایران‌معین و جمعی از مدیران حضور داشتند، به گسترش فرهنگ بیمه در بین گروه سنی کودک و نوجوان کشور تاکید و طرح هایی نیز جهت آموزش مفاهیم بیمه به مسئولان مدرسه ارائه شد.

عضو هئیت مدیره و سرپرست بیمه اتکایی ایران معین با تاکید بر اهمیت ارتقای فرهنگ بیمه‌ای گفت: یکی از اصلی ترین عوامل عدم توسعه صنعت بیمه در کشور، کافی نبودن آگاهی مردم نسبت به خدمات بیمه است. با توجه به اینکه خدمات این قسم از مثلث مالی عینی نیست لذا آشناسازی مردم نیازمند تبلیغات گسترده و بستر سازی فرهنگی است.

اعظم هنردوست با اشاره به اینکه بهترین و مفیدترین آموزش می‌تواند از طریق مدارس آن‌هم در سنین پایین صورت پذیرد، افزود: به طور مثال اگر ضرورت بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری مانند پس انداز بانکی در بین خانواده دانش آموزان نهادینه شود، بی شک نیازهای بیمه‌ای آینده نوجوانان تأمین و ضریب نفوذ بیمه نیز افزایش می‌یابد.

گفتنی است، در این برنامه به رسم یاد بود کتاب با موضوع بیمه و لوازم التحریر میان دانش آموزان توزیع شد.

«زنگ بیمه» رویدادی است که با هدف فرهنگ‌سازی بیمه در جامعه و انجام رسالت اجتماعی شرکت های بیمه‌گر هرساله در آذرماه اجرا می‌شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=81305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.