• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

آیین تقدیر از خادمین اربعین حسینی در بیمه ایران برگزار شد

  • کد خبر : 77297
  • 26 شهریور 1402 - 17:15
آیین تقدیر از خادمین اربعین حسینی در بیمه ایران برگزار شد

آیین تقدیر از خادمین اربعین حسینی و موکب شهدای بیمه ایران با حضور حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و رئیس ستاد اربعین، جمعی از مدیران ستادی و استانی، مسئولان و کارشناسان اجرایی خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع)، به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس با استان های ایلام، اراک، قم، خراسان شمالی، یزد، مازندران، کرمانشاه، همدان و خوزستان در ساختمان مرکزی بیمه ایران برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ،حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران دراین آیین ، ضمن عرض تسلیت ایام رحلت پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع )، از زحمات صنعت بیمه کشور و کارکنان و مسئولان اجرایی بیمه ایران، بابت نقش آفرینی تاثیر گذار در تکریم و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، قدردانی کرد.
شریفی در این مراسم با اشاره به ظرفیت های صنعت بیمه و خصوصا بیمه ایران برای خدمت رسانی در مواقع بروز حوادثی مانند سیل، زلزله و مراسم عظیم اربعین حسینی، این موارد را فرصتی برای نشان دادن توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بیمه ایران برای خدمت رسانی به زیاندیدگان و خیل عظیم مشاقان زیارت امام حسین (ع)  برشمرد و اظهار داشت: شرکت سهامی بیمه ایران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و لزوم خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران اربعین حسینی، علاوه بر افزایش ساعات کار و آماده باش  شعب خود در استان های مرزی ایلام ، خوزستان و کرمانشاه، نسبت به ارائه طرح بیمه زائران اربعین حسینی، استقرار تیم های خسارت سیار و برپایی موکب در مسیر پیاده روی زائران برای پذیرایی از زائران، اقدام کرد.
وی جنس خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی از سوی کارکنان و عوامل اجرایی بیمه ایران را خدمتی متفاوت، دلی و معنوی عنوان کرد و گفت: امیدوارم این فضای معنوی در بیمه ایران همیشه پایدار بماند و ما در همه ایام سال خدمت گذار واقعی مردم عزیز و بیمه گزاران باشیم.
گفتنی است درابتدای برگزاری این آیین، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته توسط داود سیاح مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل و دبیر ستاد اربعین، عیسی میرزایی مدیر کل بیمه ایران استان ایلام ، شاهین داغری مدیر کل شعب بیمه ایران استان خوزستان، صادقی معاون مدیر پشتیبانی و یونسی معاون مدیر بیمه های اتومبیل و لرستانی معاون مدیر استان کرمانشاه ارائه شد و در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خدمات خادمین اربعین حسینی و موکب شهدای بیمه ایران تقدیر گردید.
در لوح تقدیراعطایی مدیر عامل بیمه ایران آمده است:
توفیق خدمت به زائران اباعبدلله الحسین (ع) که با نیت و انگیزه پاک و بی پیرایه صورت گرفت را با جان و دل پذیرفتید و إن شاءالله مرضی رضای باریتعالی قرار گیرد.
بی تردید حضور شما همکار عزیز در مسیرهای زیارتی کربلا و موکب های عزاداری نقطه قوت این شرکت در انجام مسئولیت اجتماعی بود که با حفظ کرامت و محبت های بی مضایقه به عزاداران و رفع حاجات زائران عزیز، خالصانه و متواضعانه تا بازگشت آخرین زائران کنگره عظیم جهانی به موطن ، بدون لحظه ای وقفه ادامه یافت.
اینجانب مراتب امتنان قلبی و صمیمانه خود را اعلام نموده و از درگاه خدای متعال توفیق خدمت دائم به مردم عزیز را برای شما و همه همکاران بیمه ایران درخواست می نمایم.

حسن شریفی
رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=77297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.