• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

آیین بزرگداشت روز جهانی مربی برگزار شد

  • کد خبر : 28372
  • 09 آبان 1400 - 14:22
آیین بزرگداشت روز جهانی مربی برگزار شد

آیین بزرگداشت روز جهانی مربی روز شنبه مورخ ۸ آذرماه با حضور جمعی از پیشکسوتان فوتبال و دبیر کل فدراسیون فوتبال در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه کارآفرین،این مراسم با محوریت کادر فنی تیم فوتبال بانوان ایران به ریاست «بیژن ذوالفقارنسب» رییس کانون مربیان فوتبال برگزار شد و در این آیین که با همراهی شرکت بیمه کارآفرین انجام پذیرفت از تفاهم نامه کانون مربیان فوتبال ایران و شرکت بیمه کارآفرین نیز رونمایی شد.

ذوالفقارنسب در این مراسم با اشاره روز جهانی مربی گفت: مربیان جایگاه والایی در ورزش دارند و در این کسوت می‌توانند تاثیرگذار باشند چون رفتارشان در سطح جامعه تاثیرگذار باشد. نام‌های زیادی در فوتبال ایران بوده، مانند حسین فکری، پرویز دهداری، منصور امیرآصفی، منصور پورحیدری، ناصر حجازی، حشمت مهاجرانی، حسن حبیبی، نادر لطیفی، ناصر ابراهیمی، علی پروین، همایون شاهرخی، علی دایی و محمد مایلی‌کهن که کارهای بی‌نظیری در این فوتبال انجام داده‌اند و نامشان در تاریخ ورزش جاودانه است.

در ادامه این مراسم، کلیپی از فعالیت های شرکت بیمه کارآفرین برای حاضرین پخش شد و از تفاهم نامه شرکت بیمه کارآفرین و کانون مربیان فوتبال ایران با عنوان” بیمه مربی “رونمایی گردید. سپس عظیم یوسف زاده با بیان تاریخچه و معرفی شرکت بیمه کارآفرین اظهار امیدواری کرد این تفاهم نامه باعث همکاری های بیشتری بین صنعت بیمه و ورزشکاران کشور عزیزمان باشد.

رییس کانون مربیان فوتبال ایران با تبریک موفقیت تیم ملی فوتبال زنان ایران افزود: این موفقیت‌ها نشان داد، زنان ورزشکار ظرفیت لازم برای درخشش در سطح بین‌المللی را دارند و این موفقیت با اقدامات خوب فدراسیون تکمیل خواهد شد. هر چند وظیفه دشواری دارد اما مسوولان با تلاش خود این کار را انجام خواهند داد.

ناصر ابراهیمی، حمید درخشان، حسین فرکی، حمید درخشان، بهتاش فریبا، حسین شمس و شمار دیگر از پیشکسوتان مربیگری در این مراسم حضور داشتند.

همچنین حسن کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون فوتبال، شهره موسوی نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال و اعضای کادر فنی تیم ملی زنان در این مراسم حضور داشتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=28372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.