• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

2

آینده درخشان بانک دی با پایبندی به برنامه استراتژیک

  • کد خبر : 3423
  • 10 آذر 1399 - 16:51
آینده درخشان بانک دی با پایبندی به برنامه استراتژیک

دکتر غلامرضا خلیل ارجمندی رییس هیئت مدیره بانک دی در مراسم رونمایی از محصولات جدید این بانک با اشاره به خدمت رسانی بانک دی به خانواده معظم شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری، گفت: شایسته است با توسعه خدمات مطلوب تر، زمینه رضایت هر چه بیشتر این قشر عزیز را فراهم آوریم.

دکتر غلامرضا خلیل ارجمندی رییس هیئت مدیره بانک دی در مراسم رونمایی از محصولات جدید این بانک با اشاره به خدمت رسانی بانک دی به خانواده معظم شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری، گفت: شایسته است با توسعه خدمات مطلوب تر، زمینه رضایت هر چه بیشتر این قشر عزیز را فراهم آوریم.
به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک دی، دکتر ارجمندی در این مراسم که با حضور سردار علی اصغر گرجی زاده، مشاور حقوقی و محمود باقری، مشاور مالی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، علی زینبی، مدیرکل مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، اعضای هیئت عامل و مدیران ارشد بانک دی برگزار شد، با تاکید بر این که اساس فعالیت نظام بانکی بر مبنای اعتماد است، گفت: ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، مهم ترین رمز پایایی و ماندگاری یک بانک خصوصی است و منابع مالی در اداره یک بنگاه اقتصادی مشتری محور در اولویت بعدی قرار دارند، از این روست که بانک دی در حال بازنگری در فرایندها و توسعه سبد محصولات و خدمات هدفمند بر اساس نیازسنجی از جامعه هدف است و به زودی شاهد تحولات بزرگی در این زمینه خواهیم بود.رییس هیئت مدیره بانک دی به رشد مثبت شاخص های بانکداری در این بانک اشاره کرد و با بیان این که همزمان با بهبود فرایندها، زیرساخت های بانک نیز تقویت خواهد شد، گفت: تربیت نیروهای متخصص و توانمند، اداره کردن امور بانک با استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص داخلی و حذف دارایی های سمی از جمله الزاماتی است که پیاده سازی آن‌ها، آینده درخشان این بانک را رقم خواهد زد.ارجمندی در پایان پایبندی تمامی واحدها و ارکان بانک را به نقشه راه و برنامه استراتژیک ضروری دانست و با بیان این که اکنون همه اقدامات و اهداف بانک به طور کامل قابل اندازه گیری است، خاطرنشان کرد: بانک به طور جدی بر روی کاهش زیان انباشته و کاهش میزان بدهی به بانک مرکزی متمرکز شده و با عزم جدی تیم مدیریت و تلاش مضاعف تمامی کارکنان، این موارد در اسرع وقت به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=3423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.