• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

آمار نشان از سیر نزولی تورم دارد

  • کد خبر : 34818
  • 19 دی 1400 - 9:49
آمار نشان از سیر نزولی تورم دارد

رئیس جمهور اظهار داشت: طبق آمار کنترل و سیر نزولی تورم آغاز شده است.

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز یکشنبه در صحن مجلس شورای اسلامی، ضمن گرامیداشت ۱۹ دی و قیام مردم قم گفت: قیام ۱۹ دی، آغاز نهضت عظیم اسلامی بود که منتهی به ۲۲ بهمن شد. یاد همه شهدا بویژه حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم به ارواح‌شان درود می‌فرستیم و از ارواح بلندشان استمداد می‌طلبیم.

آیت الله رئیسی با اشاره به حضور خود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور امروز من در مجلس و در حضور نمایندگان محترم به دلیل احترام به قانون و آئین نامه مجلس و برای تبیین لایحه بودجه ۱۴۰۱ است چون در جلسه گذشته و در روز تقدیم لایحه ابعداد و شاخص‌های بودجه ۱۴۰۱ را بیان کردم.

رئیس جمهور افزود: امروز همگرایی بین مجلس و دولت ضروری است که در جهت رفع مشکلات مردم، انتظار دلسوزان انقلاب این است که این همگرایی و همپوشانی صورت گیرد.

دکتر رئیسی در مورد ساخت مسکن و اینکه این موضوع تبدیل به قانون شده است، گفت: دولت به دنبال اجرای قانون ساخت مسکن است و این مساله هم وعده ما و هم مصوب مجلس و هم خواست مردم است.

آیت الله رئیسی با اشاره به حمایت از تولید، اظهار داشت: آنچه در مجلس تصویب شد و آنچه دولت دنبال می‌کند همه در یک سو است. این هم سویی و همراهی خواست مردم و در جهت رفع مشکلات آن‌ها است.

رئیس جمهور در مورد کنترل تورم در دولت سیزدهم بیان داشت: طبق آمار کنترل و سیر نزولی تورم آغاز شده است.

این خبر در حال تکمیل شدن است…

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=34818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.